|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
A Balkantourist közleménye
"Felelősségünk teljes tudatában kijelentjük, hogy jelenleg az
idegenforgalmi főszezon normális mederben zajlik, a Bulgáriába
történő utazást kizáró vagy azt gátló komoly tényezőről nincs
tudomásunk, beleértve a közbiztonsági helyzetet is."
SZER, Magyar híradó:
A SZER és a Kossuth Rádió nézeteltérése
"a Szabad Európa Rádió
kilenc nyelven sugároz műsort. Ezeket kilenc, egymástól független
szerkesztőség készíti. Szerkesztőségek, amelyek erkölcsi,
világnézeti, politikai alapkérdésekben egyetértenek, de a napi
politikai, vagy nemzeti érdeket érintő ügyekben gyakran eltérő, vagy
olykor egymással ellentétes véleményen vannak. Természetes, hogy ez
a véleménykülönség is megmutatkozik a műsorokban. Kétnyelvű, erdélyi
vagy felvidéki hallgatóink a megmondhatói annak, hogy mennyire így
van ez.
"
|
|
|
|
|
|
|
Megkezdődött az 5. Magyar Nagydíj (2. rész)
|
Rögtön az előselejtező után a Camel vezetői fontos sajtótájékoztatóra invitálták az 5. Magyar Nagydíjról tudósító újságírókat.
W. Duncan Lee, az R. J. Reynolds Tobacco International szponzori tevékenységéért és speciális rendezvényeiért felelős igazgatója bejelentette, hogy az év végén lejáró négyéves szerződésüket a Lotusszal nem hosszabbítják meg. A Forma-1 világából azonban nem vonulnak ki, csak csapatot váltanak, s az elkövetkező két esztendőben, tehát 1991-ben és 1992-ben a Benettont támogatják.
- Úgy határoztunk, hogy szövetségre lépünk a Benettonnal, mert a csapatnak minden feltétel biztosított a sikerhez - jelentette ki W. Duncan Lee.
Már az is eldőlt, hogy a Benetton jövőre változatlan összeállításban szerepel a világbajnoki futamokon, mivel jelenlegi két versenyzőjük, a háromszoros világbajnok brazil Nelson Piquet és az olasz Alessandro Nannini már aláírta az újabb szerződést.
- A két remek pilóta mellett kiváló Ford-motoros autóval, rendkívül jó tervező és konstruktőr gárdával, valamint erős kezű kereskedelmi vezetéssel rendelkeznek - folytatta az igazgató.
A Benetton valóban nagyszerű eredményeket ért el eddig is, 1986-os premierjük óta az F-1-es mezőny élcsapatai közé verekedte be magát. A márkák világbajnoki pontversenyében 1986-ban a hatodik, egy évre rá az ötödik helyet szerezte meg. Aztán 1988-ban bronzérmes lett a versenyistálló, a tavalyi negyedik hely után pedig idén kilenc futamot követően szintén az előkelő harmadik helyen áll. Ez idő alatt két futamgyőzelem lett az övék: 1986-ban a Mexikói Nagydíjat, az elmúlt évben pedig a Japán Grand Prix-t nyerték meg.
Az sem titok már, hogy a Camel a következő két évben a Williams versenyistállót is szponzorálni fogja, ha nem is olyan jelentős összeggel, mint a Benettont. Annyi biztos, hogy a Williams 1991-ben is Renault-motort használ, viszont az még nem ismert, hogy kik kapnak helyet a csapatban, amely a Camel sárga-kék színeit fogja viselni.
- Célunk, hogy olyan együtteseket és pilótákat támogassunk, akiknek a legjobbak az esélyei a futamok megnyerésére, a világbajnoki címek elhódítására. Hisszük, hogy a Forma-1 legjobb csapatai közül kettővel kötöttünk egyezséget, ezért örömmel tekintünk az együttműködés elé - fejezte be mondandóját W. Duncan Lee. (folyt.köv.)
1990. augusztus 10., péntek 12:44
|
Vissza »
Folytatásokkal »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|