Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › július 27.
1989  1990
1990. május
HKSzeCsPSzoV
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
1990. június
HKSzeCsPSzoV
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
2345678
1990. július
HKSzeCsPSzoV
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A Balkantourist közleménye

"Felelősségünk teljes tudatában kijelentjük, hogy jelenleg az idegenforgalmi főszezon normális mederben zajlik, a Bulgáriába történő utazást kizáró vagy azt gátló komoly tényezőről nincs tudomásunk, beleértve a közbiztonsági helyzetet is."
SZER, Magyar híradó:

A SZER és a Kossuth Rádió nézeteltérése

"a Szabad Európa Rádió kilenc nyelven sugároz műsort. Ezeket kilenc, egymástól független szerkesztőség készíti. Szerkesztőségek, amelyek erkölcsi, világnézeti, politikai alapkérdésekben egyetértenek, de a napi politikai, vagy nemzeti érdeket érintő ügyekben gyakran eltérő, vagy olykor egymással ellentétes véleményen vannak. Természetes, hogy ez a véleménykülönség is megmutatkozik a műsorokban. Kétnyelvű, erdélyi vagy felvidéki hallgatóink a megmondhatói annak, hogy mennyire így van ez. "

Légi séták - Bővíti szolgáltatásait a budaőrsi repülőtér

1989. március 3., péntek - Felmérik, hogyan kapcsolódhat be a légi közforgalomba is a budaőrsi repülőtér, amelyről jelenleg főként a MÉM Repülőgépes Szolgálatának gépei rajtolnak, hogy elvégezzék az időszerű növényvédelmi munkákat a földeken. A vállalat, amely növelni kívánja szolgáltatásainak körét, elsősorban kis méretű polgári gépek fogadására kíván berendezkedni. Ehhez azonban beton kifutópályára, kiszolgáló épületekre és irányítástechnikai berendezésekre van szükség. Mindezek létrehozása hozzávetőleg egymilliárd forintos beruházást igényel. E hatalmas összeg felhasználása azonban a szakemberek számitásai szerint csak akkor látszik kifizetődőnek, ha a Budapest-Bécs világkiállítás hazai helyszíne valóban a Gazdagrét lesz. Budaörs és Gazdagrét egymáshoz való közelsége ugyanis eleve felértékeli a repülőteret, hiszen a kiépítésével légiúton is könnyen megközelithető lenne a világkiállítás. De ettől függetlenül is erősödik az igény a hazai polgári repülés megszervezésére. Nyugat-Európában hozzávetőleg 40 ezer kisebb gépet tartanak számon, s ezeket többségében üzletemberek használják. Nyugati gazdasági kapcsolataink kiszélesedése, erősödése is megkívánja legalább egy, kisebb gépek fogadására alkalmas budapesti repülőtér kialakítását. A MÉM repülőgépes szolgálata már fel is készített egy kisebb méretű, 20 személyes gépet közforgalmi légi fuvarozásra. A turisták már az idén igénybe vehetik légi sétákra. (MTI)

1989. március 2., csütörtök 22:07


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD