Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › június 23.
1989  1990
1990. április
HKSzeCsPSzoV
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456
1990. május
HKSzeCsPSzoV
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
1990. június
HKSzeCsPSzoV
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
2345678
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
SZER, Munka világa:

Kisvállalkozók adómorálja

"Az APEH szerint tovább romlott az adómorál. Szerencsétlen magyar kisiparosok és kiskereskedők, szörnyű a sorsuk. Nem íronizálok, tényleg szörnyű. Bürokrácia, ezernyi korlátozás, bonyolult és vérszívó adórendszerek keserítik életüket. A rendeletek a kimúlt rendszer hagyatékai. A mai kormányra vár a feladat, hogy vállalkozásbarát környezetet teremtsen az igazi iparűzés és igazi kereskedelem számára. Szerencsétlen magyar kisiparosok, kereskedők. Nem elég, hogy az ág húzza őket, de még szegény emberek is. Szegénységét még vállalnia is kell ország-világ előtt. Mert hogy egy minapi sajótájékoztató kapcsán az újságok is tudósítottak a szomorú tényről. Megírták ugyanis az országos adóhivatal számaira hivatkozva, hogy a magyar vállalkozók bevallott átlag jövedelme alatta marad az alkalmazottakénak. Miközben olvassuk a híradást, a szomorúság lelkünkre telepszik; bagóért dolgozik a magyar átlag vállalkozó. Osztunk, szorzunk, és alig több mint 9000 forint jön ki egy hónapra."

Rendőrők védik a metrót - fővárosi tömegközlekedés

1990. október 26., péntek - Rendőrök védik a metrót, miután a BKV fenyegető telefont kapott, hogy a Deák téri állomáson robbantást terveznek. Rothermel László, a BKV fődiszpécsere péntek délelőtt az MTI kérdésére elmondta, hogy jelenleg a metró az egyetlen közlekedési eszköz, amellyel át lehet kelni Buda és Pest között. A mozgólépcsőknél és az állomásokon nagy a torlódás, de a forgalom egyelőre zavartalan.


Ezen kivül Pünkösdfürdőnél és Káposztásmegyernél hajóval is át
lehet kelni a Dunán, másutt azonban nem, mert alacsony a vizállás.

    A 13-as és a 28-as villamos nem közlekedik, a többi pedig
módosított, illetve rövidített utvonalon szállítja az utasokat. A
trolik többsége leállt. Az autóbuszok pedig mindig az adott -
helyenként változó - közlekedési helyzetnek megfelően járnak,
illetve állnak ki kényszerüen a forgalomból .

    A fődiszpécser azt is elmondta, hogy a Fővárosi Tömegközlekedési
Dolgozók Szakszervezete szolidáris a taxis és teherfuvarozók
sztrájkjával, de egyelőre nem csatlakozik hozzá. (MTI)



1990. október 26., péntek 11:39


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD