Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › június 17.
1989  1990
1990. április
HKSzeCsPSzoV
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456
1990. május
HKSzeCsPSzoV
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
1990. június
HKSzeCsPSzoV
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
2345678
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

Felhívás véradásra

"A Rákosszentmihályi Erdélyi Gyülekezet nevében arra kérjük a hazánkban tartózkodó erdélyieket, hogy ezen a héten hétfőtől péntekig, reggel 7 órától délután 2 óráig siessenek a Péterffy Sándor utcai Kórház segítségére véradással."
BBC:

Szófia:

ha csaltak, feleslegesen tették

"Ma volt a bolgár választások második fordulója, de a múlt héttel ellentétben most úgy tűnik, komoly szabálytalanságok történtek. Sokan nem is mentek el szavazni egyrészt azért, mert heves esőzés volt, másrészt, mert nem tudták, hogy ma szavazás lesz. "

Sarkköri hajózás

Murmanszk, 1990. június 18. hétfő (Reuter) - Rendszeres teherhajójáratot indít a jövő hónaptól a Szovjetunió a sarkköri vizeken Európa és a Távol-Kelet között. A tengeren keresztül jóval rövidebb az útvonal, ám veszélyesebb is, a sarkköri vizek évszázadokon át a hajók ,,jégsírjának,, számítottak.


A murmanszki hajózási vállalat közölte, hogy július elején
elindul az NSZK-ból egyik hajójuk Japánba, s ez az északkeleti
átjárón júliustól októberig bezáróan havonta egyszer közlekedik. Az
út Brémától Tokióig az északi vizeken 25 napig tart, 10 nappal
rövidebb ideig, mint a Szuezi-csatornán keresztül.

    Az útvonal egyébként az elképzelések szerint sohasem lesz túl
zsúfolt, egyelőre csakis szovjet hajók közlekedhetnek rajta, de ha
politikai döntés lehetővé teszi, hogy külföldi hajók is megkurtítsák
útjukat a szovjet sarkköri vizeken, akkor sem fognak egymás tatjába
érni. Egyrészt mert a jégveszély miatt magasak a biztosítási díjak, s
előfordulhatnak meglepetésszerű késések, másrészt a környezet védelme
miatt sem lenne jó Észak csendjének háborítása. Becslések szerint
havonta 10-20 hajónál több nem fog közelekedni az arktikus útvonalon.
+++



1990. június 17., vasárnap 16:22


Vissza »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD