Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › június 11.
1989  1990
1990. április
HKSzeCsPSzoV
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456
1990. május
HKSzeCsPSzoV
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
1990. június
HKSzeCsPSzoV
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
2345678
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A Béres Részvénytársaság nyilatkozata

"A Béres Részvénytársaság, mint az több alkalommal a sajtóban, rádióban és televízióban is már elhangzott az Országos Gyógyszerészeti Intézet engedélye és felügyelete mellett kívánja a Béres-csepp hatékonyságát megvizsgálni.
SZER, Magyar híradó:

Antall nyilatkozata

"Gondolom nem túlzás azt mondani, hogy a magyar küldöttség szereplése a Varsói Szerződés politikai tanácsadó testületének moszkvai tanácskozásán világszerte nagy feltűnést, elismerést keltett. A magyar miniszterelnök bejelentése, hogy országunk az érintett felekkel folytatott tárgyalások után ki akar lépni a szervezetből, nemcsak bátor lépésnek, de politikai szenzációnak is számít."

Pilótakaland

London, 1990. június 11. hétfő (AP) - Ritka bravúrral sikerült megmenteni annak az angol pilótának az életét, aki hétezer méter magasságban csaknem kiesett gépének kitört ablakán.


A British Airways BAC-111-ese vasárnap, vakációra induló
turistákkal a fedélzetén Birminghamből indult a spanyolországi
Malagába, amikor húsz percnyi út után a gépparancsnok oldalán lévő
szélvédő kiesett a helyéről. A robbanásszerű légnyomásesés a
főpilótát valósággal kiszippantotta üléséből.

    Az egyik férfi utaskísérő szinte reflexszerűen kapta el az
ablaknyíláson kizuhanó pilóta lábát, és így tartotta negyed órán
keresztül, amíg a másodpilóta a gépet biztonságban letette a
dél-angliai Southampton repülőterén.

    A helyi kórház jelentése szerint a valószínűtlen kalandot átélt
pilótát többszörös kéztöréssel, sokkos állapotban és fagyási
sérülésekkel vették kezelésbe. Abban a magasságban, ahol a baleset
történt, mínusz 29 Celsius fok uralkodott. A menetszél többször is a
géphez csapta a magatehetetlen parancsnok felsőtestét.

    Az ablakot, amelyet két nappal korábban helyeztek fel a gépre,
egyébként érintetlen állapotban találták meg egy szántóföldön. A
légitársaság vizsgálatot indított az esetleges szerelési hanyagság
kiderítésére.+++



1990. június 11., hétfő 09:19


Vissza »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD