Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › május 11.
1989  1990
1990. március
HKSzeCsPSzoV
2627281234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311
2345678
1990. április
HKSzeCsPSzoV
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456
1990. május
HKSzeCsPSzoV
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A TDDSZ Országos Választmányának állásfoglalása

"Az sem világos, hogy milyen eredetű (külföldi) és nagyságú összegek egészítenék ki az alapítvány-együttest, és arról sincs információnk, hogy ezeket az összegeket milyen feltételekkel kapta az ország. Mindezek alapján a TDDSZ leghatározottabb kívánsága, hogy az új kormány első lépésként zárolja az alapítvány-együttes vagyonát és vizsgálja felül létrehozásának körülményeit."
SZER, Kezdődik a nap:

A külföldre sugárzó rádiók szerepe Amerikában

" A külügyi bizottság elnöke a múltra utalva dícsérő szavakkal szól a Szabad Európa és a Szabadság Rádióról, valamint az Amerika Hangjáról is. Megemlíti, hogy a rádiók hozzájárultak a berlini fal leomlásához, és ő ezt nyilván képletesen a lehető legtágabb értelemben érti. De azt viszont a lehető legkonkrétabban, hogy a rádiók viszonylagos sikere a dolgok dialektikája folytán most megköveteli a szerep, a célok és a szándékok újraértékelését. "

Bajnoki autócross verseny Túrkevén

Szolnok, 1989. augusztus 24., csütörtök (MTI) - Az országos
autócross bajnokság hatodik fordulóját rendezi meg szombaton
Túrkevén a helyi városi sportegyesület. A viadalra 17 sportklub több
mint félszáz autósát várják, akik a kiirás szerint két kategóriában
küzdenek a közel hétszáz méteres, több hajtűkanyarral és egy nagy
emelkedővel nehezitett pályán. E terep sajátossága, hogy hosszu
egyenesek nincsenek, igy elsősorban a versenyzők technikai tudása és
manöverező képessége kerül előtérbe a futamok során. A 3500
köbcentis kategóriában öt forduló után Nagy Sándor (Autófer-MHSz
Szeged) vezeti a ranglistát 75 ponttal, mögötte 5 pont hátránnyal
vetélytársa, Őz László (H. Petőfi SE) a második. Számukra ez a
viadal a péceli Európa-bajnoki szereplés előtt főpróbának számit,
amelyre szeptember 3-án kerül sor. Az 1600 köbcentis kategóriában a
túrkevei Sarkadi István áll a mezőny élén 70 ponttal, üldözői Darázs
Ferenc (Tápéi ESK) és Radák Sándor (Kanizsa SE) 57 illetve 51
ponttal. A turkevei crosscsemege a müszaki gépátvétel után 10 órakor
a kötelező edzéssel kezdődik, amikor a délutáni rajtpoziciókat
szerzik meg az autósok. A verseny 13 órakor indul elő- és
középfutamokkal, s végül a legjobb 10-10 volánforgatóstartol a
fináléban a végső győzelemért.+++


1989. augusztus 24., csütörtök 14:53


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD