|
|
|
|
Magyar diákok az UNESCO főigazgatójánál
|
Kis Csaba, az MTI tudósítója jelenti:
Párizs, 1990. május 10. csütörtök (MTI-tud.) - Ritka
élményben lehetett része négy magyar középiskolásnak: jelen lehettek
az UNESCO, az Egyesült Nemzetek Szervezete Nevelésügyi, Tudományos
és Kulturális szakosított Szervezete végrehajtó tanácsának ülésén,
és fogadta őket Federico Mayor Zaragoza, a szervezet főigazgatója. A
két budapesti és két vidéki diák olyan iskolák tanulója, amelyek
részt vesznek az UNESCO nemzetközi oktatási programjában.
A látogatás előzménye az, hogy tavaly Sárospatakon az UNESCO-védnökséget élvező magyar iskolák diákjai maguk is megtartották a ,,végrehajtó tanács,, ülését: a világszervezet irányító testületéhez hasonlóan megvitatták a környezetvédelem problémáiról szóló Brundtland-jelentést. Az UNESCO jelenlevő képviselői a látottak nyomán úgy vélték, hogy a kitűnően sikerült vita megmutatta: a magyar diákok jól ismerik a világszervezet tevékenységét, s módot kell adni képviselőiknek, hogy közelről ismerkedhessenek meg azzal. Így került sor a meghívásra. A két középiskolás fiú és két leány most meghallgathatta az ,,igazi,, vitát, és megismerkedhet az UNESCO egyes részlegeinek tevékenységével is a hét végéig tartó látogatás során. +++
1990. május 10., csütörtök 12:13
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|