|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
Az Érdekegyeztető Tanács szakértői bizottságának közleménye
"... végre együtt kerüljön
áttekintésre: az árszínvonal alakulása, a bruttó nominálkeresetek, a
társadalombiztosítási ellátások, a szociális juttatások alakulása,
az adórendszer árszínvonalra és nettokeresetekre gyakorolt hatása, a
foglalkoztatási helyzet várható alakulása és mindezek eredőjeként a
reálbérek, reáljövedelmek alakulása, továbbá a privatizáció
legfontosabb alapelvei.
"
BBC, Panoráma:
Mi a kivezető út Czirják Sándor szerint
"A nagy elosztási rendszerek átalakulásával a
többi területen is piacossá tesszük a gazdaságot, és ekkor
teremtődik meg egy olyan feltétel, hogy adómérséklésen és egyében
keresztül dinamizáljuk a gazdaságot, de nem az egész gazdaságot
egységében, hanem csak azokat a területeket, amelyek valóban
hatékonyan képesek fejlődni.
"
|
|
|
|
|
|
|
Megkezdődött Budapesten a Nyitott égbolt konferencia (2. rész)
|
A közös kanadai-magyar személyzettel végrehajtott háromórás tesztrepülés igazolta, hogy technikailag semmi sem gátolja a koncepció átültetését a gyakorlatba.
Ugyancsak Budapest adott otthont január végén annak a tanácskozásnak, amelyen a NATO és a VSZ szakértői összegezték a kezdeményezés addigi tapasztalatait, és körvonalazták az ellenőrző rendszer működésének alapelveit az ottawai külügyminiszteri találkozó előtt.
A Nyitott égbolt kezdeményezés megvalósításának következő fontos állomása volt az ottawai tanácskozás, amelynek első szakaszába az érintett országok külügyminiszterei is bekapcsolódtak. A részletekbe menő, egymással polemizáló javaslatokat felszínre hozó egyeztető munka eredményeként egy 140 oldalas szerződéstervezet született meg. A budapesti tanácskozás résztvevői most e dokumentum alapján kísérlik meg végleges formába önteni a Nyitott égbolt szerződésrendszert. Az eredeti elképzelések szerint május 12-én írnák alá a VSZ és a NATO tagállamai a dokumentumot, ám az eddigi viták arra utalnak: halványulóban van a remény, hogy a tervezett határidőre elkészül a szerződés végleges szövege. Továbbra is számos vitás kérdés hátráltatja a gyors megegyezést. A nyitott kérdések közé tartozik például, hogy egy-egy ország fölött évente hány átrepülést hajthatnak végre, illetve hogy az ellenőrzések kiterjeszthetők-e az adott országnak egy harmadik állam területén lévő bázisára is. Vitatott az is, hogy az átrepüléseket a szerződést aláíró országok saját repülőgépeikkel végezzék-e vagy hozzanak létre erre a célra egy közös gépparkot. (MTI)
1990. április 23., hétfő 10:30
|
Vissza »
Folytatásokkal »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|