![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
OS:
A Független Kisgazdapárt közleménye
"Ez mutatkozik csak, míg az említettek elődei 1945-ben is a
parasztság érdekeit képviselték, addig a Nemzeti Parasztpárt a
kommunisták utasítása szerint tevékenykedett. Úgy látszik a
történelem mit sem változott.
Torgyán József a törvényes államrend ellen nem izgatott, éppen
ellenkezőleg, Ő maga harcolt és harcol ma is - mert még mindig kell
- a törvényes államrendért. Ha kell, ilyen maroknyi csoportosulással
szemben is, amit Nemzeti Parasztpártnak hívnak."
BBC, Panoráma:
A bősi vízi erőmű sorsa
"A magyar területen, a nagymarosi vízlépcső hatásterületén
néhány mellékvízfolyásnak a bevédése, illetve árvízvédelmi kapujának
az építése folyik, valamint a jelenlegi főmederben a tervezett
vízszintcsökkenés ellensúlyozására a vízpótlórendszer építése. Bős
térségben az alvízcsatorna gyakorlatilag elkészült, a felvízcsatorna
szintén. Az erőmű turbináinak szerelése folyik. Gyakorlatilag
egyetlen turbina nincs még kész.
- Ezek szerint a csehszlovákok nagyon jelentősen előrehaladtak a
vízlépcső építésében, de úgy tűnik, hogy a magyar és a csehszlovák
kormány elképzelései között nagyon jelentős eltérés van. Hogyan
oldhatók meg ezek? "
|
|
![](../img/spacer.gif) |
|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/1989_icon.gif) |
![](../img/spacer.gif)
Országgyűlés - második nap (16. rész)
|
![](../img/spacer.gif)
Juhász Ferenc (Budapest, 62. vk.), az MSZMP XX. kerületi ------------- Bizottságának titkára a Soroksár térségében lévő Kunszentmiklós-Tas vasútvonal feletti közúti felüljáró újjáépítéséről kérdezte a közlekedési, hírközlési és építésügyi minisztert. Felhívta a figyelmet arra, hogy az elmúlt évtizedekben számos elképzelés született a felüljáró helyreállítására, az ígéretek ellenére azonban nem történt semmi. A mind jobban növekvő járműforgalom kaotikus állapotokat idézhet elő, ha nem születik mielőbb döntés a felüljáró újjáépítéséről. Udvari László államtitkár e felvetésre is csak ,,kényszer szülte,, választ adhatott, mondván: elhanyagolt infrastruktúra a több évtizedes magyar gazdaságpolitikai gyakorlat következménye. Közölte, hogy a felüljáró helyreállítása a Fővárosi Tanács illetékességi körébe tartozik, s a beruházás szerepel a tanács tervében, a kivitelezésre azonban nincs elegendő pénz. A tárca a gondokon forgalomszervezéssel kíván enyhíteni, s az M0-ás autópályagyűrű építését is gyorsítják, hogy az 1990 végén forgalomba helyezendő szakasz átadásával a nehézgépjárművek elkerülhessék a XX. kerületi ,,kritikus,, útvonalakat. Bár a képviselő a választ nem fogadta el, az Országgyűlés többségi szavazattal méltányolta a tárca álláspontját. (folyt.köv.) (folyt.köv.)
1989. szeptember 27., szerda 15:40
|
![](../img/spacer.gif)
Vissza »
Folytatásokkal »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
![](../img/spacer.gif) |
|
|
|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
![](../img/spacer.gif) |
|
|