Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › augusztus 23.
1989  1990
1990. június
HKSzeCsPSzoV
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
2345678
1990. július
HKSzeCsPSzoV
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345
1990. augusztus
HKSzeCsPSzoV
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

Az Agrárszövetség közleménye

"... az Agrárszövetség önálló rehabilitációs- és földtörvény-tervezetet készít, mivel a kormánykoalíció földtörvény-tervezetét sem koncepciójában, sem pedig szakmai szempontból nem tartja elfogadhatónak. Mivel az SZDSZ, Fidesz, MSZP és az Agrárszövetség programjai ebben a fontos kérdésben majdnem azonosak, ezért az Agrárszövetség Országos Választmánya elképzelhetőnek tart ezen pártokkal a továbbiakban konkrét együttműködést is. "
SZER, Magyar híradó:

A privatizációs program

"Finoman fogalmazok: ez az eklektikus megközelítés a világos koncepció hiányát tükrözi. Nem válaszol két alapvető kérdésre. Piac hiányában hogyan kívánják értékelni az áruba bocsátandó állami vállalatokat, mi fogja az árukat megszabni? A másik kérdés: ki fogja megvenni, honnan lesz a magyar társadalomnak erre pénze és hajlandósága azon az áron, amit az állam kér ezekért a vállalatokért?"

A kereskedelem kezdeményezései az autóalkatrész-ellátás javításáért (2. rész)

Az alkatrészellátás javítását szolgálja a hazai gyártás
megszervezése. Erre már történtek sikeres kezdeményezések. Főleg
kisebb vállalatok és szövetkezetek kapcsolódtak be az alkarészek
előállításába, több cég az Autóker, illetve a Kereskedelmi
Minisztérium ,,Vevők vagyunk, gyártót keresünk,, akcióinak
eredményeként. A hazai gyártás részaránya az ellátásban még mindig
nem jelentős, mert sem a kisebb, sem a nagyobb cégeknek nem
kifizetődő az alkatrészelőállítás.

    Magyarország a nemzetközi összehasonlítások szerint is túl sok
alkatrészt használ fel gépjármű állományának üzemeltetéséhez; a
pazarlás gazdasági kára csak milliókkal mérhető. Ennek oka, hogy
általában nem javítják az alkatrészeket - részelemek híján -, hanem
cserélik. Ez pedig jelentősen megdrágítja az amúgy sem olcsó
gépkocsiüzemeltetést, mind a lakosság, mind a közületek számára.
Különböző részelemek gyártására és forgalmazására fogott össze a
Bakony Művek és az Autóker: Budapesten a Ráday utcában közös
márkaboltot nyitottak, ahol az értékesebb alkatrészek sűrűn
meghibásodó egységeit árusítják. (MTI)


1989. január 1., vasárnap 12:50


Vissza » Folytatásokkal » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD