|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
Levél Antall Józsefnek (1. rész)
"A kormány a sajtó útján tájékoztatta a nyilvánosságot, hogy
szeptember 15-ig minden vállalati tanács irányította munkahelyen
újra kell választani a vállalati tanácsot, amely azután két héten
belül dönt a vezérigazgató sorsáról.
A szabaddemokraták a kormány rendelkezését több vonatkozásban is
kifogásolják. Az idevágó 33. (1984. (X.31.) MT számú kormányrendelet
módosítása által érintett vállalatok dolgozói teljes
bizonytalanságban vannak; nem tudhatják, hogy valójában milyen
feltételek között fognak választani."
SZER, Lármafa:
Szőcs-interjú
"A mai romániai politikai közélet oly kevéssé stabil, hogy ezen
belül tartós együttműködési koncepciót még nem tűnt lehetségesnek
kialakítanunk. Azt mondanám, hogy egy koncentrált hatalmi struktúra
osztódásának, és hogy úgy mondjam a hatalmi kompetenciák
újraelosztásának a periódusát éljük. Az én véleményem az, hogy
minden látszólagos egység, vagy minden kívánt egység, vagy az egység
látszatának az ellenére három hatalmi góc van kialakulóban
Románában, az egyik az elnöki, a másik a miniszterelnöki és a
harmadik a Front, tehát a párt hatalmi bázisa. "
|
|
|
|
|
|
|
Ismét Magyarországon az F-1-es mezőny (2. rész)
|
A következő csapatok vesznek részt a világbajnokságon:
Ferrari (Ferrari motorral): 1. Alain Prost (francia), 2. Nigel Mansell (brit)
Tyrrell (Cosworth): 3. Satoru Nakajima (japán), 4. Jean Alesi (francia)
Williams (Renault): 5. Thierry Boutsen (belga), 6. Riccardo Patrese (olasz)
Motor Racing Developement (Judd): 7. David Brabham (ausztrál), 8. Stefano Modena (olasz)
Arrows (Cosworth): 9. Michele Alboreto (olasz), 10. Alex Caffi (olasz)
Lotus (Lamborghini): 11. Derek Warwick (brit), 12. Martin Donnelly (brit)
Osella (Cosworth): 14. Olivier Grouillard (francia)
Leyton House Racing (Judd): 15. Mauricio Gugelmin (brazil), 16. Ivan Capelli (olasz)
AGS (Cosworth): 17. Gabriele Tarquini (olasz), 18. Yannick Dalmas (francia)
Benetton (Cosworth): 19. Alessandro Nannini (olasz), 20. Nelson Piquet (brazil)
Scuderia Italia (Cosworth): 21. Emanuele Pirro (olasz), 22. Andrea de Cesaris (olasz)
Minardi (Cosworth): 23. Pierluigi Martini (olasz), 24. Paolo Barilla (olasz)
Ligier (Cosworth): 25. Nicola Larini (olasz), 26. Philippe Alliot (francia)
McLaren (Honda): 27. Ayrton Senna (brazil), 28. Gerhard Berger (osztrák)
Espo Larrousse (Lamborghini): 29. Eric Bernard (francia), 30. Aguri Suzuki (japán)
Coloni (Cosworth): 31. Bertrand Gachot (belga)
Eurobrun (Judd): 33. Roberto Moreno (brazil), 34. Claudio Langes (olasz)
Monteverdi (Cosworth): 35. Gregor Foitek (svájci), 36. J. (Jyrky) J. (Jarvi) Lehto (finn) Life Racing (Judd): 39. Bruno Giacomelli (olasz) (folyt.köv.)
1990. augusztus 7., kedd 13:14
|
Vissza »
Folytatásokkal »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|