|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
A Környezetvédelmi Minisztérium közleménye a levegőszennyezésmérő hálózat felújításáról
"...a Fővárosi Tanács 40
millió, a volt Egészségügyi Minisztérium 30 millió, a
Környezetvédelmi Minisztérium jogelődje, a volt KVM 4,5 millió
forinttal vett részt a beruházásban. Az összesen 82,5 millió
forintra már megkötött szerződések vannak érvényben, és a műszerek
szállítása hamarosan megkezdődik.
"
SZER, Magyar híradó:
Bérkövetelések Magyarországon
"súlyos
aggodalomra ad okot parttalan bérkövetelések érvényesítése. Ebből
nem származhat semmi pozitívum - kizárólag az inflációs folyamat
gyorsítása. Az egész egy ördögi körben megy. A bérkövetelés alapja
az inflációra való hivatkozás, amelynek során megneveznek egy
valódi, vagy legtöbbször feltételezett inflációs indexet, és
követelik, hogy hasonló arányban emelkedjenek a bérek is. Tehát a
nominál-béremelés bekövetkezik, a vállalatok áthárítják az emelkedő
költséget az árakon keresztül a társadalomra, így emelkedik az
inflációs index, ami okot ad egy új bérkövetelés számára.
Másrészt - és ez a válaszom második része - nem lehet
csodálkozni azon, hogy az történik ami történik. Mert nincs
megfelelő alternatíva. Jelenleg ugyanis még hiányzik az az
intézményes keret, amelyben a bértárgyalások reális gazdasági
alapokon folynak, és amelyben a kimenetel mindig a működőképes
piacgazdaságba illeszkedik."
|
|
|
|
|
|
|
Megkezdődött az 5. Magyar Nagydíj (2. rész)
|
Rögtön az előselejtező után a Camel vezetői fontos sajtótájékoztatóra invitálták az 5. Magyar Nagydíjról tudósító újságírókat.
W. Duncan Lee, az R. J. Reynolds Tobacco International szponzori tevékenységéért és speciális rendezvényeiért felelős igazgatója bejelentette, hogy az év végén lejáró négyéves szerződésüket a Lotusszal nem hosszabbítják meg. A Forma-1 világából azonban nem vonulnak ki, csak csapatot váltanak, s az elkövetkező két esztendőben, tehát 1991-ben és 1992-ben a Benettont támogatják.
- Úgy határoztunk, hogy szövetségre lépünk a Benettonnal, mert a csapatnak minden feltétel biztosított a sikerhez - jelentette ki W. Duncan Lee.
Már az is eldőlt, hogy a Benetton jövőre változatlan összeállításban szerepel a világbajnoki futamokon, mivel jelenlegi két versenyzőjük, a háromszoros világbajnok brazil Nelson Piquet és az olasz Alessandro Nannini már aláírta az újabb szerződést.
- A két remek pilóta mellett kiváló Ford-motoros autóval, rendkívül jó tervező és konstruktőr gárdával, valamint erős kezű kereskedelmi vezetéssel rendelkeznek - folytatta az igazgató.
A Benetton valóban nagyszerű eredményeket ért el eddig is, 1986-os premierjük óta az F-1-es mezőny élcsapatai közé verekedte be magát. A márkák világbajnoki pontversenyében 1986-ban a hatodik, egy évre rá az ötödik helyet szerezte meg. Aztán 1988-ban bronzérmes lett a versenyistálló, a tavalyi negyedik hely után pedig idén kilenc futamot követően szintén az előkelő harmadik helyen áll. Ez idő alatt két futamgyőzelem lett az övék: 1986-ban a Mexikói Nagydíjat, az elmúlt évben pedig a Japán Grand Prix-t nyerték meg.
Az sem titok már, hogy a Camel a következő két évben a Williams versenyistállót is szponzorálni fogja, ha nem is olyan jelentős összeggel, mint a Benettont. Annyi biztos, hogy a Williams 1991-ben is Renault-motort használ, viszont az még nem ismert, hogy kik kapnak helyet a csapatban, amely a Camel sárga-kék színeit fogja viselni.
- Célunk, hogy olyan együtteseket és pilótákat támogassunk, akiknek a legjobbak az esélyei a futamok megnyerésére, a világbajnoki címek elhódítására. Hisszük, hogy a Forma-1 legjobb csapatai közül kettővel kötöttünk egyezséget, ezért örömmel tekintünk az együttműködés elé - fejezte be mondandóját W. Duncan Lee. (folyt.köv.)
1990. augusztus 10., péntek 12:44
|
Vissza »
Folytatásokkal »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|