Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › augusztus 15.
1989  1990
1990. június
HKSzeCsPSzoV
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
2345678
1990. július
HKSzeCsPSzoV
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345
1990. augusztus
HKSzeCsPSzoV
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

Az SZDSZ ügyvivőinek nyilatkozata

"...a vállalati tanácsok újraválasztását el kell halasztani, az erről szóló kormányrendeletet fel kell függeszteni, majd módosítani kell. Mihelyt a Parlament összeül, a szabad demokrata képviselőcsoport megteszi a szükséges lépéseket. "
BBC, Panoráma:

Népszavazás vagy felkelés Horvátországban?

"Tudjman elnök Horvát Demokrata Szövetsége a három hánappal ezelőtti többpárti választásokon nagyarányú győzelmet aratott. A választások után megalakult jobbközép kormánya megpróbálta a gyakorlatba átültetni ígéreteit a választások előtti korteshadjáratban. Tudjman pártja ígéretet tett a horvát nemzeti értékek helyreállítására, a kommunista vezetők leváltására, a kommunisták által alkotott törvények megváltoztatására, csakúgy, mint Jugoszlávia laza szövetségi rendszerré való átalakítására, amely gyakorlatilag Horvátország függetlenségét jelentené. "

Veszélyessé váló utak - egyre kevesebb a pénz karbantartásra, fejlesztésre (2. rész)

Fejlesztési forrásokkal nem bővelkedik a közlekedési tárca. Erre
az évre 3,3 milliárd forintot irányoztak elő különböző közlekedési
beruházások megkezdésére, illetve folytatására. Ezzel szemben
mindössze 0,5 milliárd forint jutott erre a költségvetésből. A tárca
pótlólagos forrásokért folyamodik, hiszen az ez évre tervezett, már
megkezdett munkák értéke 2,3 milliárd forint, s ebből csaknem 1
milliárd forintot kellene fordítani az M0-ás autópálya
továbbépítésére. Az idei tervek között szerepel egyébként még a
polgári Tisza-híd, a bajai Duna-híd konzoljának építése, a 82-es,
83-as főutak győri bevezető szakaszának folytatása, továbbá két
kisebb hídnak és tízegynéhány összekötőútnak a megépítése.

    Mivel a forráshiány következményeként gyorsult a közutak romlási
folyamata, nagy ütemben nőnek az ebből származó veszteségek. A
szakemberek úgy becsülik, hogy az a többletköltség, amelyet az utak,
hidak rossz állapota miatt fizetnünk kell, legalább 6-szorosa annak
a különbségnek, amely a szükségesnek tartott, illetve a tényleges
fejlesztési-fenntartási ráfordítás között mutatkozik. Mindent
egybevetve évente csaknem 40 milliárd forintnyi veszteséget kell a
,,takarékos,, útfejlesztési politika miatt a népgazdaságnak
elviselnie. (MTI)


1989. február 23., csütörtök 23:01


Vissza » Folytatásokkal » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD