Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › augusztus 10.
1989  1990
1990. június
HKSzeCsPSzoV
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
2345678
1990. július
HKSzeCsPSzoV
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345
1990. augusztus
HKSzeCsPSzoV
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége közleménye

"a zajló politikai események közepette nem jut elég figyelem sok fontos kérdésre, így a rokkantak ügyére sem. A kibontakozott piacgazdaság körülményei közepette a megszűnő munkahelyekről elsősorban egészségkárosodott emberek kerülnek utcára. "
SZER, Magyar híradó:

Cigány Népfőiskola Miskolcon

"Ma délután kettőkor kezdődött annak a cigánynépfőiskolának a nyitótábora, melynek a Miskolc melletti oktatási központ ad otthont az elkövetkezendő egy éven keresztül. A Phralipe miskolci tagozatának kezdeményezésére a megyei Művelődési- és Módszertani Központ szervezte a főleg cigány fiatalok képzését elősegítő tanfolyamot. Ma olyan 17 és 30 év közöttiek hallgatnak előadásokat, akik valahol már vettek részt szervező munkában, vagy érzik a tenniakarást. "

Nem indult meg a közlekedés a fővárosban

1990. október 27., szombat - Szombat reggel 6 órakor még nincs foganatja a kormány és a magánfuvarozók közötti éjszakai megállapodásnak: nem indulhatott meg a fővárosban a felszini közlekedés. Mint a BKV-nál elmondták: a Metró, a HÉV és a fogaskerekű üzemkezdettől zavartalanul szállítja az utasokat, a buszok, villamosok azonban még a garázsból sem juthattak ki a blokádok miatt. A BKV folyamatosan tárgyal a magánfuvarozók képviselőivel, s a társaságok vezetői hajlanak is arra, hogy feloszlassák a torlaszokat, ám a gépkocsik vezetői erre nem kaphatók. A BKV a hajnali órákban már a rendőség segítségét kérte.


A vonatközlekedés lényegében zavartalan, a MÁV-tól kapott
tájékoztatás szerint mindössze a dunaföldvári hídon nem jutnak át a
vonatok. Ez azonban nem sok gondot okoz, mert itt szinte nincs is
forgalom. Ötszáz percet késik viszont a Pannonia expressz, amely az
éjszaka Lökösházán vesztegelt, mert az egyik kocsiban egy ismeretlen
férfi megkéselt hulláját találták. A vonat valószinüleg csak reggel
8 óra körül indul tovább Berlin felé.

    A mentők és a tűzoltók munkáját ugyan sehol nem akadályozta a
magánfuvarozók demonstrációja, a szombati szolgálatok átvétele
azonban egyelőre bizonytalannak látszik, hiszen a dolgozók nem
tudnak bejutni a munkahelyekre.

    Ferihegy fogadja és indítja a gépeket, kisebb késésekre azonban
számítani kell. A Malév gondoskodik utasainak a repülőtérre, illetve
a repülőtérről való szállításáról.

    A Gáz- és Vízművek szervízkocsijai akadálytalanul közlekednek.
Szerencsére az elmúlt 24 órában különösebb tennivalójuk nem akadt.
Munkájukat az is megkönyíti, hogy mind a Gázműveknek, mind a
Vízműveknek külön egységei működnek Pesten és Budán, így a hidakat
nem kell igénybe venniük. (MTI)



1990. október 27., szombat 06:41


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD