Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › december 18.
1989  1990
1990. október
HKSzeCsPSzoV
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
1990. november
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789
1990. december
HKSzeCsPSzoV
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A XI. kerületi Önkormányzat állásfoglalása a világkiállításról

"... igényt tartunk a világkiállítási területen lévő állami tulajdonú területek felett az önkormányzat rendelkezési jogára. Ezzel együtt vállaljuk az érintett beruházások külföldi tőkével közösen történő finanszírozását. Amennyiben nem lesz világkiállítás, úgy saját erőből vállalkozunk kiegészítő rendezvények lebonyolítására. "
BBC, Panoráma:

Andrew Sarlós Magyarországról

"Új miniszterek kinevezése politikai változásokat mindig jelent és én nem akarom lecsökkenteni az ország gazdasági helyzetének a változását és az egész világgazdasági válságnak a rosszabbodását. Ennek még mindig nincs vége és amely továbbra is sajnos rosszabbodik az egész világon. "

Autóálmaink és a valóság 3.

alc. Szándéklevél már van

Így talán nem árt némi fenntartással fogadni a részleteiben
teljesen kidolgozatlan dél-koreai együttműködési tervet sem. Erről
annyit lehet tudni, hogy a Magyar Hitelbank szándéklevelet írt alá a
Daewoo cégggel. Első lépésben valamilyen alkatrészeket gyártanánk, s
azokért cserébe érkezne már az idén 5 ezer Le Mans típusú autó. A
hasonló Opel 5-600 ezer forintba kerülne nálunk, neheze n hihető,
hogy ez az 1500 köbcentis kocsi lényegesen olcsóbb lenne. Még nem
tudni, milyen alkatrészeket adnánk el, sőt a megvalósíthatósági
tanulmányt is csak ezután készíti el a dél-koreai partner. A
szándéklevél szerint 1993-tól évi 25 ezerre futna fel a kész autók
importja, majd a második ütem következne, az összeszerelő
vegyesvállalat felépítése. Addig azonban még hosszúra nőhet a
jelenleg 360 ezres várólista a Merkúrnál....

    Nincsenek konkrét, aláírásra váró tervek a Skodával sem, a többi
autógyárral pedig ugyancsak az elképzelések felvázolásánál tartunk.
Az bizonyos, hogy jelentős saját beruházás nélkül az autóiparban sem
lehet fejleszteni. Most azonban nem olyan időket élünk, hogy
központi pénzeket lehetne erre előirányozni. Ezt különben az
autóiparban egyszer már megtettük - miénk a világ egyik legnagyobb
autóbuszgyára. (MTI-Press)


1989. január 12., csütörtök 14:14


Vissza » Folytatásokkal » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD