Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › december 18.
1989  1990
1990. október
HKSzeCsPSzoV
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
1990. november
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789
1990. december
HKSzeCsPSzoV
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A XI. kerületi Önkormányzat állásfoglalása a világkiállításról

"... igényt tartunk a világkiállítási területen lévő állami tulajdonú területek felett az önkormányzat rendelkezési jogára. Ezzel együtt vállaljuk az érintett beruházások külföldi tőkével közösen történő finanszírozását. Amennyiben nem lesz világkiállítás, úgy saját erőből vállalkozunk kiegészítő rendezvények lebonyolítására. "
BBC, Panoráma:

Andrew Sarlós Magyarországról

"Új miniszterek kinevezése politikai változásokat mindig jelent és én nem akarom lecsökkenteni az ország gazdasági helyzetének a változását és az egész világgazdasági válságnak a rosszabbodását. Ennek még mindig nincs vége és amely továbbra is sajnos rosszabbodik az egész világon. "

Pokolgépriadó-sorozat

Zürich, 1989. január 3. kedd (DPA/AFP) - Pokolgépriadó miatt az elmúlt 24 órában több légijárat szakította meg útját, illetve érkezett késve. Az Alitalia olasz légitársaság Párizsból Velencébe tartó gépe hétfőn este, riasztás miatt a zürichi repülőtéren szállt le. Másik három utasszállító, a Pan Am amerikai, a Dan Air dán és a Tunis Air tuniszi légitársaság gépeinek esetében is állítólagos pokolgépek okoztak jelentős késéseket.

Az Alitalia gépének személyzete az NSZK déli részén fekvő
Kempten város légterében kapta a figyelmeztetést, s a pilóta úgy
döntött, hogy Zürichben leszáll. A gépen állítólag elhelyezett
robbanószerkezetről egy ismeretlen telefonáló a müncheni
repülésirányítókat tájékoztatta. Zürichben azonban a csomagok
gondos, több mint három órán át tartó átvizsgálása után sem találtak
semmit, így a járat folytatta útját.

    A Pan Am Boeing 727-es, isztambuli járata utasainak Genfben
kellett éjszakázniuk amíg a gépet és a csomagokat ellenőrizték.
Pokolgépet azonban nem találtak, csakúgy, mint a Dan Air Genfből
induló charter-járatán sem, amely 170 brit iskolással a fedélzetén a
riadó miatt csak néhány órás késéssel indulhatott. Ebben az esetben
a telefonáló az IRA egyik tagjának vallotta magát.

    Egy másik, Genfből induló gépnek, a Tunis Air Tuniszba induló
járatának hasonló riasztás miatt Milánóban kellett megszakítania
útját. A kutatás azonban itt sem hozott eredményt, az utasoknak
mindenesetre Milánóban kellett tölteniük az éjszakát.+++


1989. január 3., kedd 14:16


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD