|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
Kiss Gy. Csaba levele az MDF elnökségéhez
"Felelősnek érzem magam, mert nem léptem föl kellő eréllyel a
visszásságok ellen. Az utóbbi hetekben szólaltam föl az MDF
testületeiben (Elnökség, Választmány, regionális küldöttgyűlések) a
negatív jelenségekről, az okokról, néhány felelőst név szerint
említve. Választ sehol, semmilyen fórumon nem kaptam, legfeljebb
elismerő kézszorításokat, de korholó fejcsóválásokat is.
"
SZER, Magyar híradó:
Kormányátalakítás
"Kupa Mihály érthetően
nem sok konkrétumot mondott, de ebből, valamint abból a
kijelentéséből, hogy a szigorú kamatpolitika megöli a gazdaságot, ha
nincs mögötte erős piac - márpedig nálunk nincs -, tehát mindebből
egy pragmatikus pénzügyi vezetésre lehet következtetni. Célként
jelölte meg az állam szerepének a korlátozását a pénzügyekben, a
tulajdonviszonyokban és a közigazgatásban is. "
|
|
|
|
|
|
|
Mickey, Michael, Madonna
|
New York, 1990. december 14. péntek (Reuter) - Lehet, hogy
az amerikai autók és televíziók már nem annyira keresettek
külföldön, de a fogyasztók világszerte egyre jobban ,,megőrülnek,,
Mickey-ért, Michaelért és Madonnáért.
A Fortune című amerikai lap december végén megjelenő száma szerint a külföldi fogyasztók az amerikai pop kultúrát a legjövedelmezőbb amerikai exporttermékké tették. Például Mickey Egér, Michael Jackson, vagy Madonna folyamatosan ,,csöngeti,, a pénztárgépeket.
Az amerikai filmek, zenei és televíziós programok, műsoros videókazetták eladásából évente 8 milliárd dolláros profitot érnek el. A Fortune szerint egyedül az amerikai légiipar tud jobb exporteredményt felmutatni.
A lap szerint a hollywoodi filmstúdiók bevétele az elmúlt öt évben megkétszereződött, s amerikai televíziós show-műsorok európai értékesítéséből évente 600 millió dollárt kaszíroztak.
A 20 milliárd dolláros évi forgalmú amerikai zeneipar bevételeinek közel 70 százaléka az Egyesült Államokon kívülről származik.
A Fortune szerint az amerikai szórakoztató iparba az elmúlt időszakban történt japán és európai beruházás csak egy új irányzat kezdetét jelzi. A japánok három év alatt már eddig is 12 milliárd dollárt ruháztak be, s úgy vélik, hogy a következő évtizedben az úgynevezett új média a leggyorsabban növő globális iparág lesz. +++
1990. december 14., péntek 07:56
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|