|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
A Pedagógusok Szakszervezete Elnökségének állásfoglalása
"... megengedhetetlennek tartjuk azt, hogy a központilag
biztosított bérfejlesztés realizálása az önkormányzatok döntésének
függvénye legyen; ennek elkerülése érdekében - 1990-hez hasonlóan -
a költségvetési törvénynek kell a bérintézkedéseket elrendelnie
függetlenül attól, hogy azok a normatívákba beépültek vagy sem.
"
Amerika Hangja, Esti híradó:
Rabár Ferenc lemondása
"... korábban sem nagyon érezhette, hogy olyan nagyon
meghatározó módon jelen lett volna a kormányban, hiszen Matolcsy
állandóan bírálta őt a sajtóban, ráadásul rendszerint azután, hogy a
döntések megszülettek. Beavatkozott olyan dolgokba, amelyek nem
tartoztak rá. Szóval Rabár úr állítólag saját minisztériuma ügyeiben
sem érezhette magát túlzottan kompetensnek.
Az ellentétek persze csak másodsorban személyesek. Az elvi
szembenállást az a hároméves gazdaságpolitikai koncepció generálja,
amelynek meg kellene már régen határoznia az ország működését, de
amelyben egyelőre még nincs kormányegység.
Matolcsy György először a taxisblokád után jelentette ki, hogy
gyorsító programra van szükség, radikális változásokra, az
adórendszer gyors átalakítására, amit Rabár is elfogad, de ő
hosszabb időt szánna erre, a szociálpolitika kiegyenlítő hatásait is
beleszámítva.
Nyilvánvaló tehát, hogy a kormányt megosztó dilemmáról van szó,
és nem két ember vitájáról."
|
|
|
|
|
|
|
Forma-1-es edzések ... (9. rész)
|
Az előselejtezősök közül Alliot a 21., Tarquini a 24., Larini pedig a 25. helyen került be a GP-rajtra josogultak közé. Dalmas viszont csak a 27. időt futotta, így kiesett.
x x x
Ebben az évben Boutsen a negyedik pilóta, aki ,,tréningkirály,, lett, előtte Senna ötször, Berger és Mansell pedig két-két alkalommal volt a leggyorsabb edzésen.
x x x
A vasárnapi, 5. Magyar Nagydíjhoz 26 pilóta sorakozhat fel: tizenkét olasz, négy francia, három-három brit és brazil, két japán, de lesz a rajtnál egy-egy belga és osztrák versenyző is.
x x x
A Mogyoródra érkezett tizenkilenc csapat közül már csak tizennégy van versenyben, a Monteverdi, az Osella, a Coloni, az EuroBrun és a Life Racing már befejezte szereplését.
x x x
Az eddigi Magyar Nagydíj-győztesek és a főbb adatok (nyertes idő, körök száma, össztáv, sebesség):
1986: Nelson Piquet 2:00:34.508 ó, 76 kör, 305.064 km, 151.804 km/ó 1987: Nelson Piquet 1:59:26.793 - 76, 305.064, 153.239 1988: Ayrton Senna 1:57:47.081 - 76, 305.064, 155.401 1989: Nigel Mansell 1:49:38.650 - 77, 305.536, 167.197
x x x
A vasárnapi műsor 9.30 órakor kezdődik az F-1-esek 30 perces bemelegítő edzésével. A 77 (plusz egy felvezető) körös Magyar Nagydíjon, a világbajnokság idei 10. futamán, 14 órakor kezdődik a küzdelem. Kiegészítő programként megrendezik a jelen és a múlt túrakocsijainak és a modern sportautóknak a viadalát is.+++
1990. augusztus 11., szombat 16:55
|
Vissza »
Folytatásokkal »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|