|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
A Pedagógusok Szakszervezete Elnökségének állásfoglalása
"... megengedhetetlennek tartjuk azt, hogy a központilag
biztosított bérfejlesztés realizálása az önkormányzatok döntésének
függvénye legyen; ennek elkerülése érdekében - 1990-hez hasonlóan -
a költségvetési törvénynek kell a bérintézkedéseket elrendelnie
függetlenül attól, hogy azok a normatívákba beépültek vagy sem.
"
Amerika Hangja, Esti híradó:
Rabár Ferenc lemondása
"... korábban sem nagyon érezhette, hogy olyan nagyon
meghatározó módon jelen lett volna a kormányban, hiszen Matolcsy
állandóan bírálta őt a sajtóban, ráadásul rendszerint azután, hogy a
döntések megszülettek. Beavatkozott olyan dolgokba, amelyek nem
tartoztak rá. Szóval Rabár úr állítólag saját minisztériuma ügyeiben
sem érezhette magát túlzottan kompetensnek.
Az ellentétek persze csak másodsorban személyesek. Az elvi
szembenállást az a hároméves gazdaságpolitikai koncepció generálja,
amelynek meg kellene már régen határoznia az ország működését, de
amelyben egyelőre még nincs kormányegység.
Matolcsy György először a taxisblokád után jelentette ki, hogy
gyorsító programra van szükség, radikális változásokra, az
adórendszer gyors átalakítására, amit Rabár is elfogad, de ő
hosszabb időt szánna erre, a szociálpolitika kiegyenlítő hatásait is
beleszámítva.
Nyilvánvaló tehát, hogy a kormányt megosztó dilemmáról van szó,
és nem két ember vitájáról."
|
|
|
|
|
|
|
Motoros találkozó a Velencei-tónál
|
1989. július 17. hétfő (MTI) - A Ferencvárosi Kinizsi Motoros Club július 28-tól 30-ig tartja meg az 5. nemzetközi motoros találkozóját a velencei-tavi ifjúsági üdülőközpontban. Az eredménnyel kapcsolatos hétfői sajtótájékoztatón Juhász László, a klub elnöke bemutatta az egyesület életét és a rendezvény programjáról is szólt. Szavaiból kiderült, a ferencvárosi motorosklub már ötödik éve ténykedik, és komoly eredményeket ért el e rövid idő alatt is. 1988-ban a magyar motorkerékpárosok szövetségének a vándordíját és a ,,pontverseny legeredményesebb klubja,, címet is a IX. kerületiek szerezték meg. Lakatos József, a motoros találkozó főrendező-helyettese kért szót, és elmondta: 1500 résztvevőt várnak erre a versenyre. Persze ilyen téren jelentős a bizonytalanság, mert nem létezik előzetes nevezés, és az időjárás is nagyban befolyásolhatja a motorosokat. Ez a viadal nem a szó szoros értelmében vett verseny. A három nap során remélhetőleg a világ minden tájáról összegyűlt motorosok a helyi hagyományokkal is megismerkedhetnek, és gyönyörködhetnek a természeti szépségekben. A programban szerepel díszfelvonulás, ismerkedés a többi résztvevővel. Ami a találkozó versenyrészét illeti: a motorosok összemérik erejüket a terepügyességi versenyen, majd a közlekedésbiztonsági vetélkedőn. A programban szerepel motorok szépségversenye, a legmesszebbről jött férfi és nő díjazása, és még sok más érdekesség. A Velencei-tó partján ezen a három napon motoros alkatrészeket és felszereléseket árusító standot is felállítanak. Nevezni a helyszínen lehet, a nevezési díj 300 forint. A szervezett motorosok 50 százalékos kedvezményt kapnak.+++
1989. július 17., hétfő 15:05
|
Vissza »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|