Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › november 23.
1989  1990
1990. szeptember
HKSzeCsPSzoV
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567
1990. október
HKSzeCsPSzoV
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
1990. november
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

Az Agrárszövetség közleménye

"... a falvak lakosságát a kritikus mértékig megosztja a Független Kisgazda-, Földmunkás- és Polgári Párt és az Agrárszövetség éles szembenállása. Ezért indítványozza, hogy haladéktalanul kezdődjenek érdemi tárgyalások a két párt egymáshoz való viszonyáról. "
Amerika Hangja, Esti híradó:

Magyar politikai körkép

"Antall József két év türelmi időt kért, a pártharcok felfüggesztését és pragmatikus kormányzást ígért. Ám az azóta eltelt időben nemhogy enyhültek volna a pártküzdelmek, de sikerült összevesznie az eddig szövetséges SZDSZ-nek és a Fidesz-nek és a kormányzó MDF-en belül is egyre nagyobb a válság. Ennek egyik kifejeződése volt Csurka Istvánnak, az MDF elnökségi tagjának, parlamenti képviselőnek az a rádiójegyzete, amelyben alig burkolt történelmi párhuzamokra figyelmeztette a miniszterelnököt mondván, hogy eddig minden kormányfő megbánta, aki cserbenhagyta szövetségeseit; Tildy Zoltán is például, aki leghűbb embereit vetette el a hatalomért. "

Koordinációs tanácskozás Miskolcon az M3-as autópályáról

1990. november 23., péntek - Koordinációs tanácskozást tartottak pénteken Miskolcon az M3-as autópálya építésében érintett városok képviselői azt követően, hogy november közepén Kálnoki Kis Sándor, a Közlekedési, Hírközlési és Vízügyi Minisztérium helyettes államtitkára bejelentette: 1991-ben kijelölik az M3-as autópálya folytatásának végleges nyomvonalát.


A megbeszélésen jelen voltak Miskolc, Debrecen, Nyíregyháza és
Gyöngyös polgármesterei is. A résztvevők nyilatkozatban rögzítették,
hogy Észak-Magyarország fejlődésének alapvető feltétele az M3-as
autópálya megépítése. A városok képviselői ezért szükségesnek
tartják egy alapítvány, vagy egyesület létrehozását, amely anyagilag
hozzájárulna az építkezés megindításához, s amelynek tevékenységét
az Észak-Magyarországi Gazdasági Kamara hangolná össze. Az
önkormányzatokon kívül számítanak a térség nagyüzemeinek
csatlakozására és magánszemélyek hozzájárulására is. A nyilatkozat
aláírói továbbá szükségesnek tartják , hogy az M3-as autópálya
építésével kapcsolatosan készüljön egy olyan gazdasági tanulmány,
amely északkelet-Magyarország gazdasági koncepcióját tartalmazza.
Ezt azért tartják kívánatosnak, mert így remélhető, hogy a térségben
kínálkozó befeketetési lehetőségek ismeretében számos hazai és
külföldi cég is hozzájárul az autópálya építéséhez. (MTI)



1990. november 23., péntek 17:45


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD