|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
A Levegő Munkacsoport felhívása
"A születés körüli időszakban a szervezetre ható
környezetszennyező anyagok (a gépjárművek által kibocsátott rákkeltő
szénhidrogének, a gyomirtószerek, stb.) életreszólóan károsíthatnak
létfontosságú sejteket: emiatt a felnőtt korban csökkenhet a
szervezet ellenállóképessége, s jelentősen megnőhet a rosszindulatú
daganatos és más betegségekre való hajlam. "
Amerika Hangja:
A Kisgazdapárt gondjai
"A kiszivárgott hírek elég érdekesen keverik mindenesetre az
eladás és a visszaadás lehetőségét, hiszen ha igaz az, hogy a volt
tulajdonosok részvényt kapnak, tulajdonjegyet, ám nem földet - mert
azt az kaphatja, akinek vagyona van, aki tehát fizetni tud - a
mezőgazdaság ügye ismét ott lesz, ahol volt, tehát pontosan ott,
ahol a part szakad. Honnan lesz pénze az országnak arra, hogy
mozdítható, tehát beváltható, kamatozó tulajdonosi jegyeket
osztogasson?"
|
|
|
|
|
|
|
A Volkswagen új beruházása Kínában
|
Peking, 1990. november 21. szerda (UPI) - A Volkswagen Művek
évi 150 ezer darab Golf, valamint évi 270 ezer autómotor kínai
gyártásáról írt alá megállapodást kínai partnerével, az Első
Autóipari Művekkel (FAW) - jelentették be egy keddi pekingi
sajtóértekezleten.
A beruházást vegyesvállalati formában valósítják meg. A Volkswagen és kínai partnere - a legrégebbi kínai autógyár - közösen építi fel az üzemet Csilin tartomány Csangcsun nevű városában. Az építkezés jövőre kezdődik, s az autógyár 1996-ra éri el kapacitásának csúcsát.
Kínában az eddigi legjelentősebb vegyesvállalati szerződésként és az új ötéves terv egyik legnagyobb beruházásaként méltatták a Volkswagennal megvalósítandó vállalkozást. A kínai hatóságok azért örülnek különösképpen a beruházásnak, mert reményeik szerint segíti csökkenteni az importtól való függűséget, amely az új gazdaságpolitikai kurzus egyik fő célkitűzése.
Carl Hahn, a Volkswagen Művek Kínában tartózkodó elnöke optimizmust tanúsított a vállalkozás jövőjét illetően, de kevés információt árult el a terv részleteiről. Csupán annyit közölt, hogy a tervek szerint 90 százalékban kínai alkatrészekből összeszerelt Golf olcsóbb lesz, mint a jelenleg Sanghajban gyártott Santana, amely átszámítva 27 ezer dollár. A Volkswagen 1983 óta gyártja a Santanát Kínában. Új beruházásának összköltségét 800 millió dollárra becsülik.+++
1990. november 20., kedd 20:40
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|