|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
Kulin Ferenc levele a Magyar Televízió elnökének
"Akik úgy vélik, hogy a Híradó
munkatársainak felelősségérzettől áthatott tevékenysége
pártérdekeket szolgált, azok akaratlanul is egyenlőségjelet tesznek
a pártatlanság és az anarchia, a függetlenség és a felelőtlenség,
illetve a szakszerűség és az elvtelenség közé."
SZER, Forgószínpad:
Mit mondanak az iraki katonák?
"Borzalmas kép rajzolódik ki a Kuvaitban és az iraki hadsereg
soraiban uralkodó állapotokról a dezertőrök beszámolóiból. Iván
elmondja, hogy századának tisztjei megerőszakoltak 20 kuvaiti és
Fülöp-szigeti nőt, majd a falhoz állították őket és parancsot adtak
a lelövésükre. Egy tisztet, aki megtagadta a parancsot,
felakasztottak. Egy másik katona részt vett egy bank kirámolásában.
A pénzt, aranyat és drágaköveket a hadsereg teherautóira pakolták
fel"
|
|
|
|
|
|
|
Alitalia gép - nincs túlélő
|
Zürich, 1990. november 14. csütörtök (Reuter/AFP) - Nincs
életben maradottja a szerda este Zürich közelében történt repülőgép-
katasztrófának. Az Alitalia olasz légitársaság Milánó-Zürich közti
járatán repülő DC-9-es tipusú gépén 40 utas és hat főnyi személyzet
tartózkodott.
A szerencsétlenül járt gép utasainak többsége svájci volt az Alitalia légitársaság Rómában kiadott utaslistája szerint. Közel tucatnyi olasz áldozata - 5-6 utas és a hat főnyi személyzet - van a katasztrófának. Az utaslistán több spanyol vagy esetleg latin-amerikai származásra utaló név is szerepel. Hasonlóképpen ilyen alapon gyanítják, hogy a gépen két japán utas is tartózkodott. A névsor egyelőre még nem teljes.
Az AFP francia hírügynökség úgy értesült, hogy a DC-9-es kényszerleszállást kisérelt meg, amikor a katasztrófa bekövetkezett.
Az olasz hatóságok szakértői bizottságot küldenek a helyszínre, hogy a svájciakkal együtt közösen derítsék ki a baleset okát. A gép 1974 óta állt szolgálatban és 1989-ig közel 30 ezer órát töltött a levegőben.
Olasz légügyi források közölték, hogy a gép Frankfurtból érkezett Milánóba, majd nem sokkal később elindult végzetes zürichi útjára.
A svájci rendőrség szóvivője elmondta, hogy egyelőre nem találták meg a gép repülési adatait rögzítő fekete dobozt. A DC-9-es darabokra tört, miután 250 méteres sávban lekaszálta a hegyoldal fáit, bozótját. A rendőrség teljesen lezárta a környéket és az újságírókat sem engedik a katasztrófa helyszínére. +++
1990. november 15., csütörtök 06:44
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|