Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › november 15.
1989  1990
1990. szeptember
HKSzeCsPSzoV
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567
1990. október
HKSzeCsPSzoV
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
1990. november
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

Kulin Ferenc levele a Magyar Televízió elnökének

"Akik úgy vélik, hogy a Híradó munkatársainak felelősségérzettől áthatott tevékenysége pártérdekeket szolgált, azok akaratlanul is egyenlőségjelet tesznek a pártatlanság és az anarchia, a függetlenség és a felelőtlenség, illetve a szakszerűség és az elvtelenség közé."
SZER, Forgószínpad:

Mit mondanak az iraki katonák?

"Borzalmas kép rajzolódik ki a Kuvaitban és az iraki hadsereg soraiban uralkodó állapotokról a dezertőrök beszámolóiból. Iván elmondja, hogy századának tisztjei megerőszakoltak 20 kuvaiti és Fülöp-szigeti nőt, majd a falhoz állították őket és parancsot adtak a lelövésükre. Egy tisztet, aki megtagadta a parancsot, felakasztottak. Egy másik katona részt vett egy bank kirámolásában. A pénzt, aranyat és drágaköveket a hadsereg teherautóira pakolták fel"

Alitalia gép - nincs túlélő

Zürich, 1990. november 14. csütörtök (Reuter/AFP) - Nincs életben maradottja a szerda este Zürich közelében történt repülőgép- katasztrófának. Az Alitalia olasz légitársaság Milánó-Zürich közti járatán repülő DC-9-es tipusú gépén 40 utas és hat főnyi személyzet tartózkodott.


A szerencsétlenül járt gép utasainak többsége svájci volt az
Alitalia légitársaság Rómában kiadott utaslistája szerint. Közel
tucatnyi olasz áldozata - 5-6 utas és a hat főnyi személyzet - van a
katasztrófának. Az utaslistán több spanyol vagy esetleg
latin-amerikai származásra utaló név is szerepel. Hasonlóképpen
ilyen alapon gyanítják, hogy a gépen két japán utas is tartózkodott.
A névsor egyelőre még nem teljes.

    Az AFP francia hírügynökség úgy értesült, hogy a DC-9-es
kényszerleszállást kisérelt meg, amikor a katasztrófa bekövetkezett.

    Az olasz hatóságok szakértői bizottságot küldenek a helyszínre,
hogy a svájciakkal együtt közösen derítsék ki a baleset okát. A gép
1974 óta állt szolgálatban és 1989-ig közel 30 ezer órát töltött a
levegőben.

    Olasz légügyi források közölték, hogy a gép Frankfurtból
érkezett Milánóba, majd nem sokkal később elindult végzetes zürichi
útjára.

    A svájci rendőrség szóvivője elmondta, hogy egyelőre nem
találták meg a gép repülési adatait rögzítő fekete dobozt. A DC-9-es
darabokra tört, miután 250 méteres sávban lekaszálta a hegyoldal
fáit, bozótját. A rendőrség teljesen lezárta a környéket és az
újságírókat sem engedik a katasztrófa helyszínére. +++



1990. november 15., csütörtök 06:44


Vissza »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD