|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
A MÚOSZ Elnökségének közleménye
"A MÚOSZ Elnöksége rendkívüli ülést
hívott össze a Magyarország című hetilap szerkesztőségét érintő
kiadói döntés megvitatására.
A MÚOSZ Elnöksége megütközéssel és felháborodással ítéli el azt
a módszert, amellyel a kiadó - saját fogalmazása szerint - a
szerkesztőség előzetes megkérdezése nélkül kívánja a lap ,,célját,
jellegét és irányvonalát módosítani,,.
"
SZER, Magyar híradó:
Személycserék - ki megy és ki marad?
"Rabár Ferenc saját esetleges távozásáról közli, hogy csupán
feltételezés és semmi biztos alapja nincs. Nagy Ferenc József
földművelésügyi miniszter még semmilyen formában sem értesült a
várható változásokról.
Hasonlóképp nyilatkozik a többi miniszter is. Matolcsy György
cáfol, a kormányszóvivő pedig nem kíván tápot adni sem személyekre,
sem a tárcákra, sem az időpontokra vonatkozó találgatásokat
illetően. A kormány-főtanácsos pedig személyi kérdésekben nem
bocsátkozik cáfolatokba, illetve megerősítésekbe.
"
|
|
|
|
|
|
|
Megalakult a Magyar Biztosítók Szövetsége
|
1990. november 14., szerda - A Magyar Biztosítók Szövetsége
elsősorban nem az ügyfelek, hanem a biztosítótársaságok
érdekképviseleti szervezete - hangsúlyozta a szerdai alakuló
közgyűlést követően megtartott sajtótájékoztatón Trunkó Barnabás, a
szövetsége főtitkára. A továbbiakban azonban kifejtette: bíznak
abban, hogy a szakma és az ügyfelek érdekei sok esetben azonosak,
hiszen a szervezet célja a versenyetikai normák összehangolása, a
szakmai színvonal és a biztosítási kultúra fejlesztése, a nemzetközi
biztosítási tapasztalatok hazai hasznosítása. A szövetségbe tömörült
biztosítótársaságok elképzelései között szerepel a közös szakmai
képzés és továbbképzés, a kutatások és az információgyűjtés
összehangolása, de közösen szándékoznak felvenni a harcot a
biztosítási csalások ellen is.
A legközelebbi tervek között szerepel a gépjármű felelősség biztosítás új rendszerének kidolgozása is. A tájékoztatón erről annyi hangzott el, hogy a kötelező gépjármű felelősség biztosítást jövő év április 1-jétől vezetik be az európai gyakorlathoz hasonlóan. Ez azt jelenti, hogy a díj meglehetősen magas lesz, ám a kockázatból azoknak kell nagyobb részt vállalniuk, akik gyakran okoznak kárt másoknak, azaz nekik a következő évben magasabb lesz a díjuk. Támpontként egyetlen adatot közöltek: 1991-ben egy középkategóriás személygépkocsinak, például egy Lada 1200-asnak az eddigi kalkulációk szerint várhatóan 9-10 ezer forint között mozog az évi kötelező felelősségbiztosítási díja. (MTI)
1990. november 14., szerda 15:31
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|