|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
Még nem késő - Az MSZP II. kongresszusának állásfoglalása az ország helyzetéről
"A munkások, a munkavállalók védelme nélkül nincs szociális
piacgazdaság
Új munkahelyeket kell teremteni a szolgáltatások
bővítésével és az elmaradott területek fejlesztésével. Elő kell
segíteni, hogy az állásukat vesztettek munkát kapjanak vagy
vállalkozzanak. A munkanélküli segély csak átmeneti megoldás lehet.
"
Izraeli Rádió, A zsidó világ:
Csurka Istvánról
"A Pesti Hírlap 1990. október 21-iki számában másfél lapoldalas
terjedelemben írta meg válaszát Benedek Pálnak, az MTI tel-avivi
tudósítójának, az Új Kelet egyik szerkesztőjének. Csurka jó író.
Szatírái közismertek Magyarországszerte. Éppen ezért nem látszik
különösen nagy feladatnak, hogy a saját stílusában ízekre szedjen
egy MTI tudósítást. A baj ott kezdődik - mint minden ilyen esetben
-, hogy cikke csúsztat, méghozzá erősen csúsztat.
Elég is csak a cikk végéből idézni néhány mondatot, hogy
megértsék mire gondolok. Idézem: Benedek úrnak pedig talán azt
kellene ezek után jelenteni, hogy van-e magyarországi származású
azok között a fegyveresek között, akik tucatszámra lődözik le a
fegyvertelen arab tüntetőket? És ha van, kik befolyásolják őket?
"
|
|
|
|
|
|
|
A Ganz Acélszerkezeti Vállalat építi újjá az esztergomi Duna-
hidat
|
1990. május 4., péntek - Jól jön az újabb hídépítési
megrendelés - az Esztergom-Párkány közötti híd felújítása - a Ganz
Acélszerkezeti Vállalatnak, mert még nem heverték ki a nagymarosi
erőmű építésének leállítása miatt elszenvedett kiesést: a múlt évet
némi veszteséggel zárták.
A Duna-híd felújítási tervei egyelőre még nem készültek el, a teljes átépítés azonban - mint Bazsó Gyula, a Ganz Acélszerkezeti Vállalat műszaki igazgatója az MTI munkatársának elmondta - mintegy 300 millió forintba kerül. A végleges tervektől függ az is, hogy a két megmaradt hídnyílás felhasználható lesz-e, vagy le kell bontani. (Az 1895-ben épült híd épen maradt betonpillérei egyébként alkalmasak az új híd megtartására.) A régi rácsos szerkezet helyett azonban felsőpályás, vasbetonlemezes hidat célszerű építeni, elsősorban korrózióvédelmi okokból.
Az M0-ás autópálya-híd és a gyomaendrődi vasúti híd mellett ez lesz a 1987-ben önállósodott gyár harmadik nagyobb hídépítési vállalkozása. (MTI)
1990. május 3., csütörtök 20:10
|
Vissza »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|