|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
Még nem késő - Az MSZP II. kongresszusának állásfoglalása az ország helyzetéről
"A munkások, a munkavállalók védelme nélkül nincs szociális
piacgazdaság
Új munkahelyeket kell teremteni a szolgáltatások
bővítésével és az elmaradott területek fejlesztésével. Elő kell
segíteni, hogy az állásukat vesztettek munkát kapjanak vagy
vállalkozzanak. A munkanélküli segély csak átmeneti megoldás lehet.
"
Izraeli Rádió, A zsidó világ:
Csurka Istvánról
"A Pesti Hírlap 1990. október 21-iki számában másfél lapoldalas
terjedelemben írta meg válaszát Benedek Pálnak, az MTI tel-avivi
tudósítójának, az Új Kelet egyik szerkesztőjének. Csurka jó író.
Szatírái közismertek Magyarországszerte. Éppen ezért nem látszik
különösen nagy feladatnak, hogy a saját stílusában ízekre szedjen
egy MTI tudósítást. A baj ott kezdődik - mint minden ilyen esetben
-, hogy cikke csúsztat, méghozzá erősen csúsztat.
Elég is csak a cikk végéből idézni néhány mondatot, hogy
megértsék mire gondolok. Idézem: Benedek úrnak pedig talán azt
kellene ezek után jelenteni, hogy van-e magyarországi származású
azok között a fegyveresek között, akik tucatszámra lődözik le a
fegyvertelen arab tüntetőket? És ha van, kik befolyásolják őket?
"
|
|
|
|
|
|
|
Hamarosan ismét megindul a belföldi légiközlekedés (2. rész)
|
A belső légiforgalom lebonyolítására, szervezésére AVIA Express néven közös vállalat alakul. Erről már előrehaladott tárgyalások folynak. A vállalkozásban részt vesz az LRI, a MALÉV, a MÉM Repülőgépes Szolgálat, valamint előreláthatólag a Hungarocamion, az Országos Mentőszolgálat és az MHSZ. A társaság nyitott, hozzá további, akár külföldi tagok is csatlakozhatnak. Az új cég gondoskodik majd arról, hogy a megfelelő repülőgéppark, valamint a hajózó, a műszaki és az üzemeltető személyzet rendelkezésre álljon, továbbá szavatolja a szükséges szolgáltatási színvonalat. Első lépésben a tagok tulajdonában lévő - különböző típusú - repülőgépeket használják utasszállításra. Így lesz a gépek között például 19 személyes L-410-es, szó van a JAK-40-es igénybevételéről, valamint helikopterek és más - elsősorban légitaxi célokra alkalmas - kisgépek beállításáról. Amennyiben a vállalkozás gazdaságosnak bizonyul, szóba jöhet az is, hogy a közös vállalat kifejezetten erre a célra alkalmas repülőgépeket vásárol. A belföldi légiforgalomban részt vevő gépek természetesen csak a kijelölt biztonságos légifolyosókon közlekedhetnek, s a forgalom szervezésénél messzemenően figyelembe veszik a környezetvédelmi szempontokat, valamint azt, hogy a repülés biztonsága megfeleljen a légügyi hatóságok által előírt, nemzetközileg is elfogadott követelményeknek. (MTI)
1989. február 22., szerda 22:50
|
Vissza »
Folytatásokkal »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|