|
|
|
|
Befejeződött a marketing-szeminárium
|
1990. november 8. csütörtök (tud) - Csütörtökön, a tatai edzőtáborban befejeződött az a marketing-szeminárium, amelyet az Európai Olimpiai Bizottságok Szervezetének (AENOC) megbízásából rendezett a Magyar Olimpiai Bizottság. Délelőtt Howard Stupp, a NOB igazgatója az olimpiai ötkarika jogi kérdéseiről és a marketing jogi vonatkozásairól tartott előadást, majd az olasz Gianfranco Camelli, a kanadai Bill Wardle és a belga Adrien van den Eede hazájuk olimpiai bizottságainak marketing-tevékenységéről tartottak részletes beszámolót. A szponzorok jogairól, valamint a támogató cégekkel való kapcsolattartásról pedig Frank Ronchetti, az ISL, a NOB marketingvállalatának igazgatója szólt a húsz országból érkezett vendégekhez.
A kérdések és a válaszok után a NOB nevében Richard Pound első alelnök mondott zárszót. A sportvezető értékesnek ítélte a tanácskozást, s köszönetet mondott a magyar szervezőknek, az olimpiai bizottságnak a kétnapos marketing-szeminárium lebonyolításáért.+++
1990. november 8., csütörtök 17:48
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|