Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › november 06.
1989  1990
1990. szeptember
HKSzeCsPSzoV
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567
1990. október
HKSzeCsPSzoV
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
1990. november
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A Józsefvárosi Önkormányzat közleménye

"... 1990. november 6., kedd - November 7-én szerdán 14 órakor rendkívüli közgyűlést tart a Józsefvárosi Önkormányzat a hivatal dísztermében (Budapest, VIII., Baross u. 65-67.). Petíciót kívánnak eljuttatni a Parlamentbe, amelyben a kerületi ingatlanok, különösen az alapellátást biztosító üzletek tulajdonjogát kérelmezik. A közgyűlésen a főváros kerületi polgármesterei is részt vesznek. "
SZER, Világhíradó:

A bősi vizerőmű

"Az osztrák dunai erőművek részvénytársasága, a Donaukraftwerke azonban alaposan becsukta az egyik szemét és a nagymarosi munkálatok kivitelezésének vizsgálata során megállapította, hogy azonnali fizetés esetén az összeg 2 milliárd 980 millióra zsugorodik, hiszen a kártérítési összegek elesnek."

Fiat-autók a jelabugai traktorgyárból

Dorogi Sándor, az MTI tudósítója jelenti:
Moszkva, 1990. november 6. kedd (MTI-tud.) - A szovjet kormány határozatban döntött arról, hogy Jelabugában, az eredetileg traktorgyárnak épített üzemben a Fiat licence alapján megkezdik az olasz cég Panda típusú kiskocsijának gyártását. Ezt Nyikolaj Pugin gépkocsi- és mezőgazdasági gépgyártási miniszter közölte a Rabocsaja Tribuna című napilap keddi számában.


A kormány egyúttal felhatalmazta az illetékes minisztériumot arra,
hogy a Fiattal megkösse az üzletet. A tervek szerint 1993-ban indulna
meg a gyártás, kezdetben évi 50 ezer Pandával. A teljes kapacitást, az
évi 300 ezres darabszámot 1995-ben fogja elérni a Pandákat gyártó
jelabugai gépsor. Emellett azt tervezik, hogy 1994-től - a jelabugai
üzem másik, szintén most épülő gyártósorán - hasonló nagyságrendben
egy közös, szovjet-olasz fejlesztésű személygépkocsi gyártását kezdik
meg.

    A jelabugai üzem évek óta húzódó építését a miniszter szerint a
szovjet kormány támogatásával folytatják, illetve fejezik be. A
pénzügyi hátteret várhatóan a szovjet gyakorlatban újszerű módon, egy
vállalatokból, állami intézményekből és dolgozói kollektívákból álló
konzorcium fogja finanszírozni. Emellett szó van arról is, hogy
részvények eladásából teremtik elő a szükséges pénzt. +++



1990. november 6., kedd 16:23


Vissza »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD