Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › november 03.
1989  1990
1990. szeptember
HKSzeCsPSzoV
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567
1990. október
HKSzeCsPSzoV
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
1990. november
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
BBC, Panoráma:

Az Antall-kormány radikális reformtervei

"Az elmúlt hánapokban három katasztrófa hiúsította meg a fontolva haladás menetrendjét. A viszonylag olcsó szovjet kőolaj importjának csökkentése volt az első, amely a KGST-n belüli kereskedelem általános csődje keretén belül következett be. Aztán jött a világpiaci kőolajárak megkétszereződése az Öböl-válság nyomán, és végül az évtizedek óta idén legsúlyosabb aszály, amely az élelmiszert többnyire exportáló országot most gabonabehozatalra kényszerítette. A hétvégi taxisháború tetézte ezeket a bajokat, s most úgy tűnik, a kormány végre elszánta magát a nagy piaci ugrásra. A reformcsomagnak el kell nyernie a koalíciós pártok, az ellenzék és a közvélemény jóváhagyását. A taxisofőröktől érkező figyelmeztetésre való tekintettel a miiniszterelnök valószínűleg óvatosan fog haladni, és igyekszik megszerezni az ellenzéki pártok támogatását, amelyek maguk is gyorsabb, merészebb változásokat sürgettek."

Balázsék harmadik helye


1990. november 3. szombat (tud) - Befejeződött az öt napig tartó
3. magyar Mavad rali küzdelemsorozata. Az utolsó napon
Hajduszoboszlóról Budapestre tartott a mezőny, ezuttal ujra közel
300 kilométer volt a táv. az indulók fele érkezett be a célba, a
motorosok közül egyetlen magyar, Kerekes György jutott el Budapestig
Jáva gépével, aki végeredményben a 11. lett. Az abszolut győztes a
motorosoknál az olasz Findanno Yamaha motorral, második a szintén
olasz Mamenti Honda motorral,, mig harmadik az olasz Magri
Suzukival.

    A terepjáró autósoknál is olasz győzelem született, a Zambelli
duó végzett az abszolut első helyen Mitsubishi kocsival. A második
az olasz Toni-testvérpár lett Range Roverrel, mig a harmadik helyen
a Balázs, Jójárt kettős végzett Mitsubishivel. Balázsék a 4 WD Club
Budapest versenyzői.+++



1990. november 3., szombat 19:34


Vissza »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD