Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › október 27.
1989  1990
1990. augusztus
HKSzeCsPSzoV
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789
1990. szeptember
HKSzeCsPSzoV
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567
1990. október
HKSzeCsPSzoV
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A Magyar Autóklub küldött közgyűlésének nyilatkozata

"A Magyar Autóklub küldött közgyűlése határozottan elítéli az üzemanyagár-emelések mértékét és módját, s kijelenti, hogy az elkapkodott drasztikus intézkedés a jelenlegi országos feszültség forrása. A közgyűlés megállapítja, hogy ez nem csupán a taxisok és fuvarosok ügye, hanem közvetlenül két és félmillió családra, közvetve pedig - a benzinár-emelésekből fakadó további áremelkedések révén - az egész társadalomra indokolatlanul súlyos terheket rak."
SZER, Magyar híradó:

A válságról

" Rögzítsük először: kockán külföldi hírnevünk, veszélyben az irányunkban eddig mindenütt megnyilvánuló rokonszenv. Persze, azonnal és egylélegzetre tegyük hozzá: ez nem jelentheti, hogy sommásan el kell ítélni a szállítási dolgozók akcióját. Nem kell taxisofőrnek lenni ahhoz, hogy megértsük, mit jelent a benzin árának 70-75 százalékos felemelése egy kisvállalkozó számára, aki családjával együtt él ebből: az autóból, amelyért éveken át dolgoztak. Még csak azt, hogy esetleg szakmát kell változtatni ha nem bírja a megterhelést -, hogy tiltakozik, kiútat, megoldást keres? - Természetes. Akár törvénytelen blokáddal? Nem helyeslem - de megértem. Mindig csak másodszor érthető az áremelésben legjobban érintettek: a szállítási vállalkozók elkeseredése. Akkor tehát a kormány hibás, amely felemelte a benzinárakat? Korántsem. Sőt: ez volt az egyedüli megoldás."

Függő a 7. játszma (2. rész)


A 7. játszma lépései:

Karpov (világos) Kaszparov (sötét)
---------------- -----------------
1. d4 Hf6
2. c4 g6
3. Hc3 Fg7
4. e4 d6
5. Hf3 0-0
6. Fe2 e5
7. Fe3 Ha6
8. 0-0 Hg4
9. Fg5 f6
10. Fc1 Kh8
11. h3 Hh6
12. dxe5 fxe5
13. Fe3 Hf7
14. Vd2 Hc5
15. Hg5 Hxg5
16. Fxg5 Ff6
17. Fe3 He6
18. Fg4 h5
19. Fxe6 Fxe6
20. Hd5 Fh4
21. Bac1 Kh7
22. Bc3 Bf7
23. b3 c6
24. Hb4 Bd7
25. Bcc1 Ff6
26. f4 exf4
27. Fxf4 Va5
28. Hd5 Vc5 (sakk)
29. Kh1 Fxd5
30. cxd5 Vd4
31. dxc6 bxc6
32. Bxc6 Bae8
33. Bc4 Vxd2
34. Fxd2 Fe5
35. Fe3 Fg3


(folyt.köv.)



1990. október 27., szombat 11:02


Vissza » Folytatásokkal »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD