Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › október 26.
1989  1990
1990. augusztus
HKSzeCsPSzoV
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789
1990. szeptember
HKSzeCsPSzoV
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567
1990. október
HKSzeCsPSzoV
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

Metró Észak-déli Motorkocsivezetők Független Szakszervezetének nyilatkozta

"A Metró észak-déli üzeme - ha más külső körülmények ezt meg nem akadályozzák - forgalmát fenntartja. Ugyanakkor szolidaritásunkat kívánjuk kifejezni a fővárosi és országos közlekedési helyzetet előidéző útlezárásokkal kapcsolatban, amenyiben ezek célja a lakosság és a kormányzat figyelmének felhívása a közlekedési ágazatban dolgozók ellehetetlenülő helyzetére."
SZER, Magyar Híradó:

Benzin válság

"Mert mégiscsak más, ha a Független Szakszervezetek Demokratikus Ligája ad ki egyébként mértéktartó nyilatkozatot, mint hogyha az elmúlt 40 évet alázatosan kiszolgáló SZOT utódok közlik fenntartás nélküli támogatásukat a felbolydult helyzetben. Mint ahogy az sem ugyanaz, ha a demokratikus átalakulás során létrejött és most ellenzékben lévő pártok támogatják az elégedetlenséget, mintha az MSZMP, a volt állampárt hűséges folytatója nevezi felelőtlennek azt a kormányt, amelynek a felelőssége az, hogy a tőlük megörökölt súlyos gazdasági csődből nem tudta elég gyorsan és eléggé konkrétan megmutatni a kivezető utat. Az MSZMP szerint egyébként a megoldás: a Szovjetunió."

Forma-1-es edzések ... (9. rész)


Az előselejtezősök közül Alliot a 21., Tarquini a 24., Larini
pedig a 25. helyen került be a GP-rajtra josogultak közé. Dalmas
viszont csak a 27. időt futotta, így kiesett.

    x x x

    Ebben az évben Boutsen a negyedik pilóta, aki ,,tréningkirály,,
lett, előtte Senna ötször, Berger és Mansell pedig két-két
alkalommal volt a leggyorsabb edzésen.

    x x x

    A vasárnapi, 5. Magyar Nagydíjhoz 26 pilóta sorakozhat fel:
tizenkét olasz, négy francia, három-három brit és brazil, két japán,
de lesz a rajtnál egy-egy belga és osztrák versenyző is.

    x x x

    A Mogyoródra érkezett tizenkilenc csapat közül már csak
tizennégy van versenyben, a Monteverdi, az Osella, a Coloni, az
EuroBrun és a Life Racing már befejezte szereplését.

    x x x

    Az eddigi Magyar Nagydíj-győztesek és a főbb adatok (nyertes
idő, körök száma, össztáv, sebesség):

1986: Nelson Piquet 2:00:34.508 ó, 76 kör, 305.064 km, 151.804 km/ó
1987: Nelson Piquet 1:59:26.793 - 76, 305.064, 153.239
1988: Ayrton Senna 1:57:47.081 - 76, 305.064, 155.401
1989: Nigel Mansell 1:49:38.650 - 77, 305.536, 167.197

    x x x

    A vasárnapi műsor 9.30 órakor kezdődik az F-1-esek 30 perces
bemelegítő edzésével. A 77 (plusz egy felvezető) körös Magyar
Nagydíjon, a világbajnokság idei 10. futamán, 14 órakor kezdődik a
küzdelem. Kiegészítő programként megrendezik a jelen és a múlt
túrakocsijainak és a modern sportautóknak a viadalát is.+++



1990. augusztus 11., szombat 16:55


Vissza » Folytatásokkal » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD