Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › október 19.
1989  1990
1990. augusztus
HKSzeCsPSzoV
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789
1990. szeptember
HKSzeCsPSzoV
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567
1990. október
HKSzeCsPSzoV
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

Angyal Ádám nyílt levele a döntéshozókhoz

"Tisztelt döntéshozók Óriási lehetőséget kínáltak a befektetők a 863 millió dolláros városrész-építési tervükkel. Elszalasztani őket akár a halogatással is, példaértékű lesz más befektetőnek is. Aggályoskodni sokáig lehet még, de a tőke nem szeret várni. Féltem országunkat, ha a felkínált lehetőséget nem ragadjuk meg. Bátor döntést, tisztelt Uraim ."
BBC, Esti műsor:

Lengyel László a gazdaságpolitikáról

"... koncepció csatázik a kormányon belül. Az egyik szeretné a gazdaságot általában dinamizálni, újabb jövedelmeket bespirccelni szelektív iparfejlesztéssel és exportfejlesztéssel a gazdaságba. Ezt egy másik vonal nagyon élesen tagadja, és tulajdonképpen a korábbi kormányzat monetáris politikáját folytatni kívánja, bűnnek tekintené ezt a dinamizálást. "

Tavaszi készülődés a dunai kishajózásban

1989. március 8., szerda - Készül a tavaszi szezonra a Pest megyei Révhajózási és Hajóépítő Vállalat. Szobtól Dunaújvárosig jelenleg is közlekednek az átkelő kishajók, kompok a Duna két partja között, március végén azonban a téli szünet után a mostani húsz járat további hárommal bővül, Zebegénynél, Dömösnél és Dömsödnél is át lehet jutni a túlpartra.

A szezonra a vállalat horányi üzemében megújítják a 37 egységből
álló hajóparkot, festik a hajótesteket, kicserélik a megrongálódott
részeket, elkopott berendezéseket. Készül egy új komp is, a Kinizsi.
A modern szállítóeszközt - amely egyszerre 30 személyautót vihet -
előreláthatóan a nyáron állítják üzembe Visegrád és Nagymaros
között.

    Mivel az állami támogatás csökken, a vállalat májustól, az új
menetrend életbe lépésétől kevesebb járatot indít, mint eddig, sok
esetben ugyanis a kishajók, kötve magukat a menetrendhez,
kihasználatlanul közlekedtek. A járatcsökkenés ellenére azonban
legalább óránként minden kikötőből indulnak kishajók. A menetjegyek
árát is megemelték. A személyjegy az eddigi 3 helyett 6 forint, a
havi dolgozóbérlet 75 helyett 120 forint, s a kompok egy
személyautót 35 helyett 45 forintért visznek át a túlpartra.
Változatlan viszont a havi nyugdíjas- és tanulóbérlet 30 forintos
ára. (MTI)


1989. március 7., kedd 22:28


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD