|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
Horn Gyula üdvözlő távírata Mihail Gorbacsovnak
"A magyar szocialisták nevében szívből gratulálok Önnek a
Nobel-békedíjjal történt kitüntetése alkalmából. E kitüntetés méltó
elismerése az Ön személyes tevékenységének és annak az új szovjet
külpolitikai gondolkozásnak, amely alapvető változásokat hozott a
nemzetközi viszonyokban..."
SZER, Magyar híradó:
Mi várható a Valutaalap szakértőinek tárgyalásaitól?
"... számolni kell az olajválság
Magyarországra kiható következményeivel és azzal is, hogy január
elsejétől dollárelszámolásra kerül az egész szovjet forgalom, tehát
itt súlyos veszteségekkel, terhekkel kell számolni.
Amikor ez bekövetkezik és valóban hatni kezd, akkor eljön a jövő
tavasz, amikor lejár ez a megállapodás a Valutaalappal, lejár a
készenléti hitelkeret, meg kell újítani. Az elképzelés az, hogy meg
akarják újítani három évre. Nem véletlenül háromra, ez nagyjából
felölelné a megújhodási nemzeti programnak az egész időszakát és a
feltételeket is újra kell gondolni, mert most már a piaci átalakulás
időszakáról van szó és olyan időszakról, amely az előbb említett
nehézségekkel terhes. Tehát ennek az előkészítése is napirenden van
ezeken a tárgyalásokon."
|
|
|
|
|
|
|
A királycsináló (2.rész)
|
Vannak, persze, ezen kivül más tudnivalák is. Séquéla hisz abban, hogy a választási kampányt amennyire csak lehet politikamentessé kell tenni. Négy éven át lesz még elég sok szó a poltikáról - sőt másról se - kíméljük meg legalább a választási hadjáratban a szerencsétlen közönséget a politikai agymosástól - mondja a Mester. Ugyancsak fontos tanács volt az instrukciók sorában, amellyel Séquéle Vranitzky kampányfőnökét, Josef Cap-ot ellátta, nevezetesen, hogy nem kell teljes gőzzel indítani a hadjáratot, hanem jobb kivárni, amig az ellenfél először hibát vét. Az mindíg sokat segít - mondja tapasztalataira hivatkozva.
A módszer, aminek persze még ezernyi apróbb nagyobb fogása van, nyilván igen jó. Hiszen a nemzetközi reklámpiacot a japánok mellett a franciák tarolják, igaz, ennek az ágazatnak odahaza nagy a becsülete. Egy-egy reklámkampány a francia sajtóban pont olyan alapos kritikákat kap, mint amilyent máshol legfeljebb szinházi előadások érdemelnek ki.
A francia cég természetesen nagyvonalúan elismeri az osztrák partne rek eredményes közreműködését is. Első helyen Josef Cap, a kampányfőnök áll; node azért a sikerhez kellett jó ,,alapanyag,, is - ő Franz Vranitzky, a Szupersztár.+++
Szászi Júlia, MTI-Panoráma
1990. október 18., csütörtök 11:47
|
Vissza »
Folytatásokkal »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|