Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › október 07.
1989  1990
1990. augusztus
HKSzeCsPSzoV
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789
1990. szeptember
HKSzeCsPSzoV
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567
1990. október
HKSzeCsPSzoV
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

A Munkáspárt közleménye

"A Munkáspárt (MSZMP) Központi Bizottsága október 6-án, szombaton ülést tartott, ahol értékelve a helyhatósági választások első fordulóját, a párt tagjait és szimpatizánsait a második fordulón való aktív részvételre szólította fel. "
SZER, Világhíradó:

A magyar gazdaság jövője

"A Magyar Nemzet tegnapi száma Matolcsy György államtitkár programatikus cikkét közölte. Két címmel is: "A szabadság ára" az egyik, de a cikk lényegét jobban fejezi ki a másik cím: "Megrázkódtatással, de sokk nélkül". Eléggé ismert, hogy az Antall-kormányon belül két áramlat küzd egymásssal: az egyik irány két vezető személyisége: Kádár Béla és Bod Péter Ákos. Ők óvatos, lassú, megrázkódtatások nélküli átalakulást akarnak. A másik áramlat élén álló Rabár Ferenc és Matolcsy György viszont a radikális gazdasági reformot sürgeti. A tegnapi cikknek az ad jelentőséget, hogy Matolcsy világosan fejti ki a radikális áramlat programját."

Szárnyashajópótló autóbuszok


1990. augusztus 14., kedd - A MAHART-tól kapott tájékoztatás
szerint a Második Magyar Nagydíj motorcsónak-verseny és az edzések
miatt átmeneti változások lesznek az augusztus 19-20-i, Budapestről
induló hajójáratok menetrendjében. Így vasárnap, augusztus 19-én
délelőtt nem indítják el a visegrádi hajójáratot, délután a
Leányfalura tartó hajót és a budapesti sétahajók közül is csak az
esti járatot közlekedtetik. Augusztus 20-án, hétfőn kimarad a
menetrendből valamennyi leányfalui járat, és az összes budapesti
sétahajó.

    Az aszály miatt erősen leapadt Duna már a Budapest és Bécs
között ingázó szárnyashajók forgalmát is akadályozza. Ezért amíg a
vízállás nem emelkedik, a MAHART nem indítja útnak szárnyashajóit, s
a napi két járat forgalmát hajópótló autóbuszokkal bonyolítja le. A
MAHART az alacsony vízállás miatt ugyancsak szünetelteti a hét végén
Budapest és Esztergom között közlekedő szárnyashajóit is, de ezek
helyett nem állít be járatpótló autóbuszokat. (MTI)



1990. augusztus 14., kedd 10:27


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD