![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
OS:
Az MDF ferencvárosi szervezetének közleménye
"Nem akarunk felülni azoknak a
híreszteléseknek, hogy a jelenleg még hatalmon lévő ferencvárosi
apparátus, két héttel a szabad választások előtt, olyan döntést
akarna hozni, mely véglegesen eldöntené a ferencvárosi Duna-parton a
Szabadság- és Petőfi-hidak közötti terület sorsát.
"
Amerika Hangja, Nézőpont:
A CIA igazgatója az öbölbeli válságról
"William Webster szerint felmérhetetlen következményekkel járna,
ha a világ egyszerűen hagyná, hogy Irak kényelmesen elfoglaljon egy
országot a Perzsa-öböl térségében. Ez azt is jelentené, hogy a
térséget a világ negyedik legnagyobb hadseregével rendelkező ország
ellenvetés nélkül uralná, ellenőrzése alatt tartaná a világ
olajkészletének 20 százalékát, miközben olyan pozícióba jutna, hogy
akadályok nélkül elfoglalhatná vagy zsarolhatná Szaud-Arábiát és a
kis, de gazdag olajlelőhelyekkel rendelkező többi államot.
"
|
|
![](../img/spacer.gif) |
|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/1989_icon.gif) |
![](../img/spacer.gif)
Közlekedési Kamara alakul
|
![](../img/spacer.gif)
1989. november 8., péntek - A fuvarozásban mutatkozó gondok megoldására közlekedési kamarát kell létrehozni, amely képes e szakma érdekeit érvényre juttatni a különböző fórumokon. Erről döntöttek csütörtökön a KIOSZ Személy- és Teherfuvarozók Országos Szakmai Tagozata, valamint a közúti fuvarozó vállalatok képviselői.
Egyre többen foglalkoznak személy- és teherfuvarozással - a magánfuvarosok például már több mint negyvenezren vannak -, s e területen mind élesebb a verseny. Érdekeik több kérdésben azonosak, ám ezeket megfelelő erős érdekképviseleti szervezet híján nem képesek érvényre juttatni. A Kisiparosok Országos Szervezetének fuvarozó tagozatánál elmondták: az új érdekképviseleti szervezet létrehozása azért is szükséges, mert régóta követelik egyes gazdasági szabályozók megváltoztatását és azt, hogy a pénzügyi kormányzat csökkentse a rendkívül magas elvonásokat - mind ez ideig hiába. Elengedhetetlennek tartják a gépjárműadó megszüntetését, valamint azt, hogy szakmai tevékenységüket szigorított szabályok szerint végezhessék, vagyis a fuvarozás területén vezessék be - a nyugat-európai országokhoz hasonlóan - a területi, illetve a létszámkorlátozást. E követeléseikre eddig nem kaptak megfelelő választ. Azt remélik, hogy a Közlekedési Kamara életre hívásával a helyzet megváltozik, és e kérdésekre megoldást találnak. Azt tervezik, hogy az új érdekképviseleti szervezet tevékenységébe bevonják a Vállalkozók Országos Szövetségét is. (MTI)
1989. december 7., csütörtök 21:47
|
![](../img/spacer.gif)
Vissza »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
![](../img/spacer.gif) |
|
|
|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
![](../img/spacer.gif) |
|
|