![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
OS:
Az MDF nyilatkozata
"Számos szervezetünk és számos
érdeklődő kereste meg a Magyar Demokrata Fórumot tiltakozásunkat
kérve a vörös zászlók kitűzése, az utcák és épületek fellobogózása
miatt.
A Magyar Demokrata Fórum tiszteletben tartja azt a hagyományt,
mely május elsejét a munka ünnepének tekinti. Indokolatlannak tartja
azonban azt, hogy ezen a napon az utcákat és a középületeket
fellobogózzák, mert május elseje Magyarországon munkaszüneti nap, de
nem állami ünnep.
Az állami ünneppel kapcsolatban pedig a Magyar Demokrata Fórum
álláspontja az, hogy a városokat és a falvakat csak nemzeti színű
zászlókkal díszítsék.
"
SZER, Világhíradó:
Esztergomi Duna-híd
"A kimutatások szerint az építkezések a jelenlegi
feltételek mellett mintegy 400 millió forintba kerülnének, amelyből
természetesen 200 milliót, tehát az összeg felét Magyarország
fedezné. Kiderült, hogy az államkasszának legfeljebb 60 millió
forint áll a rendelkezésére. Ezért a fennmaradó összeget más
forrásokból kellene biztosítani. Ezzel kapcsolatban felmerült egy
japán autógyár, a Suzuki neve, ugyanis a japán cég műszaki egység
telepítését tervezi Esztergom vagy Székesfehérvár térségében.
"
|
|
![](../img/spacer.gif) |
|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/1989_icon.gif) |
![](../img/spacer.gif)
Bajnoki autócross verseny Túrkevén
|
![](../img/spacer.gif)
Szolnok, 1989. augusztus 24., csütörtök (MTI) - Az országos autócross bajnokság hatodik fordulóját rendezi meg szombaton Túrkevén a helyi városi sportegyesület. A viadalra 17 sportklub több mint félszáz autósát várják, akik a kiirás szerint két kategóriában küzdenek a közel hétszáz méteres, több hajtűkanyarral és egy nagy emelkedővel nehezitett pályán. E terep sajátossága, hogy hosszu egyenesek nincsenek, igy elsősorban a versenyzők technikai tudása és manöverező képessége kerül előtérbe a futamok során. A 3500 köbcentis kategóriában öt forduló után Nagy Sándor (Autófer-MHSz Szeged) vezeti a ranglistát 75 ponttal, mögötte 5 pont hátránnyal vetélytársa, Őz László (H. Petőfi SE) a második. Számukra ez a viadal a péceli Európa-bajnoki szereplés előtt főpróbának számit, amelyre szeptember 3-án kerül sor. Az 1600 köbcentis kategóriában a túrkevei Sarkadi István áll a mezőny élén 70 ponttal, üldözői Darázs Ferenc (Tápéi ESK) és Radák Sándor (Kanizsa SE) 57 illetve 51 ponttal. A turkevei crosscsemege a müszaki gépátvétel után 10 órakor a kötelező edzéssel kezdődik, amikor a délutáni rajtpoziciókat szerzik meg az autósok. A verseny 13 órakor indul elő- és középfutamokkal, s végül a legjobb 10-10 volánforgatóstartol a fináléban a végső győzelemért.+++
1989. augusztus 24., csütörtök 14:53
|
![](../img/spacer.gif)
Vissza »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
![](../img/spacer.gif) |
|
|
|
![](../img/spacer.gif) |
![](../img/spacer.gif) |
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
![](../img/spacer.gif) |
|
|