Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › április 14.
1989  1990
1990. február
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627281234
567891011
1990. március
HKSzeCsPSzoV
2627281234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311
2345678
1990. április
HKSzeCsPSzoV
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

Az MDF stratégiai tárcának tekinti a Honvédelmi Minisztériumot

"A honvédelem ügyével, a Honvédséggel és a Honvédelmi Minisztériummal ennek megfelelően kíván foglalkozni a jövőben is, amit számos nyilatkozatban és nyilvános beszédben fejtett ki Antall József, az MDF országos elnöke is. Ezért minden olyan nyilatkozat, amely ettől eltér, félreértés, tévedésen alapul, vagy személyes véleményt tükröz."
SZER, Világhíradó:

Az adósságok átütemezése

"... csábítónak látszik a gondolat, hogy az ország hitelezői meghatározott időre halasszák el esedékes követeléseik érvényesítését, tehát a törlesztések kifizetésére csak később kerüljön sor. Vagyis: az ország kormánya kérje az átütemezést a hitelezőktől. Akik támogatják a gondolatot, arra hivatkoznak, hogy az ország időt nyer. Egy megszabott időszakban nem nehezedik rá a törlesztés terhe."

Forma-1-es edzések ... (9. rész)


Az előselejtezősök közül Alliot a 21., Tarquini a 24., Larini
pedig a 25. helyen került be a GP-rajtra josogultak közé. Dalmas
viszont csak a 27. időt futotta, így kiesett.

    x x x

    Ebben az évben Boutsen a negyedik pilóta, aki ,,tréningkirály,,
lett, előtte Senna ötször, Berger és Mansell pedig két-két
alkalommal volt a leggyorsabb edzésen.

    x x x

    A vasárnapi, 5. Magyar Nagydíjhoz 26 pilóta sorakozhat fel:
tizenkét olasz, négy francia, három-három brit és brazil, két japán,
de lesz a rajtnál egy-egy belga és osztrák versenyző is.

    x x x

    A Mogyoródra érkezett tizenkilenc csapat közül már csak
tizennégy van versenyben, a Monteverdi, az Osella, a Coloni, az
EuroBrun és a Life Racing már befejezte szereplését.

    x x x

    Az eddigi Magyar Nagydíj-győztesek és a főbb adatok (nyertes
idő, körök száma, össztáv, sebesség):

1986: Nelson Piquet 2:00:34.508 ó, 76 kör, 305.064 km, 151.804 km/ó
1987: Nelson Piquet 1:59:26.793 - 76, 305.064, 153.239
1988: Ayrton Senna 1:57:47.081 - 76, 305.064, 155.401
1989: Nigel Mansell 1:49:38.650 - 77, 305.536, 167.197

    x x x

    A vasárnapi műsor 9.30 órakor kezdődik az F-1-esek 30 perces
bemelegítő edzésével. A 77 (plusz egy felvezető) körös Magyar
Nagydíjon, a világbajnokság idei 10. futamán, 14 órakor kezdődik a
küzdelem. Kiegészítő programként megrendezik a jelen és a múlt
túrakocsijainak és a modern sportautóknak a viadalát is.+++



1990. augusztus 11., szombat 16:55


Vissza » Folytatásokkal » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD