Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › április 14.
1989  1990
1990. február
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627281234
567891011
1990. március
HKSzeCsPSzoV
2627281234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311
2345678
1990. április
HKSzeCsPSzoV
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

Az MDF stratégiai tárcának tekinti a Honvédelmi Minisztériumot

"A honvédelem ügyével, a Honvédséggel és a Honvédelmi Minisztériummal ennek megfelelően kíván foglalkozni a jövőben is, amit számos nyilatkozatban és nyilvános beszédben fejtett ki Antall József, az MDF országos elnöke is. Ezért minden olyan nyilatkozat, amely ettől eltér, félreértés, tévedésen alapul, vagy személyes véleményt tükröz."
SZER, Világhíradó:

Az adósságok átütemezése

"... csábítónak látszik a gondolat, hogy az ország hitelezői meghatározott időre halasszák el esedékes követeléseik érvényesítését, tehát a törlesztések kifizetésére csak később kerüljön sor. Vagyis: az ország kormánya kérje az átütemezést a hitelezőktől. Akik támogatják a gondolatot, arra hivatkoznak, hogy az ország időt nyer. Egy megszabott időszakban nem nehezedik rá a törlesztés terhe."

Hitelszerződés az M1-es autópálya továbbépítésére

1989. október 18., szerda - A Magyar Hitel Bank székházában szerdán a bank, valamint a Közlekedési, Hírközlési és Építésügyi Minisztérium képviselői hitelmegállapodást írtak alá. Ennek értelmében a Magyar Hitel Bank Rt 1 milliárd 425 millió forintos hitelt nyújt az M1-es autópálya Tatabánya-Győr közötti szakaszának megépítésére.

Ismeretes: ez év nyarán a tárca nyilvános nemzetközi pályázatot
írt ki az M1-es autópálya Tatabánya-Győr közötti 45 kilométeres
szakasza jobb pályájának megépítésére, illetve finanszírozására.
Összesen kilenc cég nyújtott be ajánlatokat, köztük több külföldi
is. A bíráló bizottság a Betonútépítő Vállalat - finanszírozási és
műszaki szempontból egyaránt legkedvezőbb - ajánlatát fogadta el.

    Az építés még idén októberben megkezdődik és 1990. október
31-éig fejeződik be. A hiteltörlesztés 1993. január 1-jétől 1995
december végéig esedékes. A kamat mértéke 22 százalékos, s ez végig
állandó marad. A most megkötött hitelmegállapodásban a közlekedési
tárca állami garanciát vállalt a hitel visszafizetésére. A
megelőlegezett pénzt egyébként majd az útalapból törlesztik. Ebben
azonban egyelőre még nem gyűlt össze elegendő pénz ilyen jelentős
beruházás finanszírozására. Az idén hozzávetőlegesen 1,6 milliárd
forintnyi útalap képződik, s ezt az összeget csak útfejlesztésre
lehet felhasználni. (MTI)


1989. október 18., szerda 14:56


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD