Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › április 08.
1989  1990
1990. február
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627281234
567891011
1990. március
HKSzeCsPSzoV
2627281234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311
2345678
1990. április
HKSzeCsPSzoV
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
Amerika Hangja:

Hangulatjelentés az SZDSZ főhadiszállásáról

"Délután félöt sincs még, azt hiszem a szavazófülkék még egy órát-másfelet vannak nyitva. Mi az, amit ti tudtok -, mert hivatalos adat természetesen még nincs, de hát nyilván ti itt ültök egész nap és várjátok, hogy milyen jelzéseket kaptok. Haraszti Miklós? - Az egyetlen adat, amit tudunk, és amit talán nem mindenki tud biztosan, de legalább sejt, hogy a részvétel elegendő lesz ahhoz, hogy a legtöbb helyen érvényes legyen a szavazás - ennél többet sajnos az eredményekről nem tudunk, de tudjuk azt - persze ezt is mindenki tudja -, hogy ez a kampány túl hosszú volt, hogy a választási rendszer elég ügyetlen; hogy legközelebb nem így kell megcsinálni; hogy nagyszerű érzés az, hogy végre szabadon választottunk, hogy vége a régi rendszernek és kezdődik az új, és ezzel kezdődnek az élet igazi problémái. "

Hamarosan ismét megindul a belföldi légiközlekedés (2. rész)

A belső légiforgalom lebonyolítására, szervezésére AVIA Express
néven közös vállalat alakul. Erről már előrehaladott tárgyalások
folynak. A vállalkozásban részt vesz az LRI, a MALÉV, a MÉM
Repülőgépes Szolgálat, valamint előreláthatólag a Hungarocamion, az
Országos Mentőszolgálat és az MHSZ. A társaság nyitott, hozzá
további, akár külföldi tagok is csatlakozhatnak.

    Az új cég gondoskodik majd arról, hogy a megfelelő
repülőgéppark, valamint a hajózó, a műszaki és az üzemeltető
személyzet rendelkezésre álljon, továbbá szavatolja a szükséges
szolgáltatási színvonalat. Első lépésben a tagok tulajdonában lévő -
különböző típusú - repülőgépeket használják utasszállításra. Így
lesz a gépek között például 19 személyes L-410-es, szó van a
JAK-40-es igénybevételéről, valamint helikopterek és más -
elsősorban légitaxi célokra alkalmas - kisgépek beállításáról.
Amennyiben a vállalkozás gazdaságosnak bizonyul, szóba jöhet az is,
hogy a közös vállalat kifejezetten erre a célra alkalmas
repülőgépeket vásárol.

    A belföldi légiforgalomban részt vevő gépek természetesen csak a
kijelölt biztonságos légifolyosókon közlekedhetnek, s a forgalom
szervezésénél messzemenően figyelembe veszik a környezetvédelmi
szempontokat, valamint azt, hogy a repülés biztonsága megfeleljen a
légügyi hatóságok által előírt, nemzetközileg is elfogadott
követelményeknek. (MTI)


1989. február 22., szerda 22:50


Vissza » Folytatásokkal » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD