Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1990 › március 30.
1989  1990
1990. január
HKSzeCsPSzoV
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
1990. február
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627281234
567891011
1990. március
HKSzeCsPSzoV
2627281234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311
2345678
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

Az FVB nyilatkozata

"Az eredmények gyors közlésének követelése ellentétben állt a választási szervekben végzett munka nagyfokú időigényességével. Ezért a választási szervek és munkacsoportok lelkiismeretes és felelősségteljes, a demokratizmust tartalmilag érvényesítő munkáját nem illetheti elmarasztalás. Hangsúlyozzuk, hogy az államigazgatási szervek dolgozói a lehetőségek határain belül mindent megtettek a választási szervek eredményes munkájának elvégzése érdekében. "
BBC, Panoráma:

Különbségek az MDF és sz SZDSZ gazdasági programjában

"Van különbség a két politika között. Szerintem ez a különbség a különbség három nagyon fontos területen mutatkozik. Az első kérdés a működő tőke behívásának a kérédse, vagyis, hogy hogyan viszonyulnak a külföldi tőkéhez. Ebben a vonatkozásban szerintem a szabaddemokratáknak kifejezett álláspontja, hogy ezt a működő tőkét szabadon, korlátozásmentesen és (...) be kell hívni. A Magyar Demokrata Fórum gazdaságpolitikai programjában ugyan a működő tőkéről pozitív leírás van, de a politikai részben is és a kijelentésekben nagyon sokszor elhangzik, hogy ez az ország kiárusításához vezet. Ez a kérdés: hogy ezt komolyan gondolják-e - ezt a bizonyos kiárusítási szöveget -, vagy nem. Ha komolyan gondolják, akkor ez egy komoly eltérést fog jelenteni a gazdaságpolitikában nyilvánvalóan."

Szárnyashajópótló autóbuszok


1990. augusztus 14., kedd - A MAHART-tól kapott tájékoztatás
szerint a Második Magyar Nagydíj motorcsónak-verseny és az edzések
miatt átmeneti változások lesznek az augusztus 19-20-i, Budapestről
induló hajójáratok menetrendjében. Így vasárnap, augusztus 19-én
délelőtt nem indítják el a visegrádi hajójáratot, délután a
Leányfalura tartó hajót és a budapesti sétahajók közül is csak az
esti járatot közlekedtetik. Augusztus 20-án, hétfőn kimarad a
menetrendből valamennyi leányfalui járat, és az összes budapesti
sétahajó.

    Az aszály miatt erősen leapadt Duna már a Budapest és Bécs
között ingázó szárnyashajók forgalmát is akadályozza. Ezért amíg a
vízállás nem emelkedik, a MAHART nem indítja útnak szárnyashajóit, s
a napi két járat forgalmát hajópótló autóbuszokkal bonyolítja le. A
MAHART az alacsony vízállás miatt ugyancsak szünetelteti a hét végén
Budapest és Esztergom között közlekedő szárnyashajóit is, de ezek
helyett nem állít be járatpótló autóbuszokat. (MTI)



1990. augusztus 14., kedd 10:27


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD