|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
Az MDF közleménye
"Február 23-án félreérthető hírközlés
jelent meg az MDF képviselőjelölt-állításáról. A pontos tények a
következők: a Magyar Demokrata Fórum a lehetséges 116 helyre 110 főt
jelölt az országos listára. (A 116 darab hely csak lehetőség, mivel
az országos listára elméleti, százszázalékos töredékszavazat
megszerzése esetén is csak 58 fő delegálható.) Az MDF választási
felelőse, dr. Balsai István február 22-én, csütörtökön 15 óra 15
perckor a választáson induló pártok közül elsőként átadta az MDF
országos listáját a Parlamentben az Országos Választási
Bizottságnak, ahol azt egyes sorszámmal iktatták be."
SZER, Hírek 07:
00 h:
KGB ügynökök Magyarországon
"Szovjet
részről beismerték, hogy Magyarországon is dolgoznak KGB-s tisztek,
de cáfolták, hogy ezeknek bármiféle tanácsadói szerepük lenne.
Uscsenko, a KGB szóvivője tegnapi sajtóértekezletén azt is
hangsúlyozta, hogy a magyar sajtó torz képet festett a szovjet
titkosszolgálat munkatársainak magyarországi tevékenységéről.
Uscsenko elmondta, hogy Moszkvában is vannak magyar
belbiztonsági összekötők, és a a két titkosszolgálat embereinek
együttműködését a nemzetközi szuverenitást figyelembe vevő
megállapodások szabályozzák. "
|
|
|
|
|
|
|
Vége a párizsi ,,autósbékének,,
|
Kis Csaba, az MTI tudósítója jelenti:
Párizs, 1990. február 23. péntek (MTI-tud.) - Vége a
karácsony előtt meghírdetett békének a párizsi rendőrök és az
autósok között: Pierre Verbrugghe rendőrfönök azonnali hatállyal
ismét életbe léptette a tilos parkolásért a múlt év végén bevezetett
szigorú büntetéseket, a forgalmat súlyosan akadályozó, vagy éppen
veszélyeztető, tilosban parkoló kocsik azonnal elvontatását, a
jogosítványok felfüggesztését. A rendőrfönök szerint ugyanis a
párizsiak nem tartották meg az alkut, amelyet annak idején felkínált,
s megint tilos parkolással akadályozzák a forgalmat a
főútvonalakon.
A tavaly késő őszi intézkedések nem maradtak hatástalanok. A közlekedesi vállalat autóbuszai például a főútvonalakon 15 százalékkal növelhették a menetsebességet, ami persze így sem jelent száguldást: az óránkénti 17 kilométerről 19-re növelhették a sebességet, állásidejük ötven százalékkal csökkent és csaknem húszezer kilométerrel kevesebb lett a napi megtett út is, egyszerűen azért, mert nem kellett az 1300 autóbusznak kerülgetni a tilosban parkolókat. Mivel azonban a parkolási szabályoknak ismét fittyet hánynak, a büntetés nem marad el.
Tavasztól a helyzet még rosszabb lesz az autósoknak: Chirac polgármester kijelölte az első olyan útvonalakat, ahol teljes lesz a parkolási és megállási tilalom, a rakodás. A kelet-nyugati útvonal a Szajna balpartjának rakpart-hálózata, az észak-déli pedig néhány valóban túlterhelt főútvonal összefüggő lánca. A két szakasz együttvéve 27 kilométer. Ezeken az útvonalakon megerősítik a rendőrjárőröket és külön vontatokat tartanak készenlétben, amelyek percek alatt eltávolíthatják a tilosban parkoló, a forgalmat akadályozó kocsikat. +++
1990. február 23., péntek 07:15
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|