|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
A Pártközi Egyeztető Bizottság felhívása a szerkesztőségekhez
"A pártközi egyeztető bizottság nem tudja elfogadni azt a tényt,
hogy egyes színészek és közéleti személyiségek televízióban való
szakmai szereplését a választási kampányban való részvételük miatt
korlátozzák. Ugyanakkor érvényesnek tartjuk erre vonatkozóan a
pártok által elfogadott Etikai Kódex ajánlásait."
BBC, Panoráma:
A magyarországi privatizálásról
"A múlt héten
Londonban járt Martonyi János, a magyar privatizálás felelős
megbízottja. A magyarországi változásoknak ez a területe
meglehetősen érdekli az angol közvéleményt, hiszen a privatizálás
újkori formájában angol találmánynak tekinthető. Így hosszabb cikk
jelent meg róla az Independent című lap mai számában: a lap fiatal
gazdasági szerkesztőjének, Peter Tordainak az írása. Ezt ismerteti
most munkatársunk, Radnóti Zoltán:
- Halkszavú, de nagyon jó benyomást keltő ügyvéd Martonyi János,
akinek feladata a magyar gazdaság eladása, és aki életet lehelt a
magyar gazdasági feladatok legellentmondásosabb kérdésébe, a
privatizálásba - kezdi a cikk, majd így folytatja:
- A privatizálás folyamata előrehaladottabb Magyarországon, mint
másutt, és a privatizálási biztos által javasolt megoldások
úttörő-példát jelentenek a többi kelet-európai országnak.
Martonyi tervezte meg a folyamat nagy részét. Hivatala az
Országház épületével szemben van. Kis iroda, mert minimumra akarja
redukálni a bürokráciát. "
|
|
|
|
|
|
|
Forma-1-es edzések ... (9. rész)
|
Az előselejtezősök közül Alliot a 21., Tarquini a 24., Larini pedig a 25. helyen került be a GP-rajtra josogultak közé. Dalmas viszont csak a 27. időt futotta, így kiesett.
x x x
Ebben az évben Boutsen a negyedik pilóta, aki ,,tréningkirály,, lett, előtte Senna ötször, Berger és Mansell pedig két-két alkalommal volt a leggyorsabb edzésen.
x x x
A vasárnapi, 5. Magyar Nagydíjhoz 26 pilóta sorakozhat fel: tizenkét olasz, négy francia, három-három brit és brazil, két japán, de lesz a rajtnál egy-egy belga és osztrák versenyző is.
x x x
A Mogyoródra érkezett tizenkilenc csapat közül már csak tizennégy van versenyben, a Monteverdi, az Osella, a Coloni, az EuroBrun és a Life Racing már befejezte szereplését.
x x x
Az eddigi Magyar Nagydíj-győztesek és a főbb adatok (nyertes idő, körök száma, össztáv, sebesség):
1986: Nelson Piquet 2:00:34.508 ó, 76 kör, 305.064 km, 151.804 km/ó 1987: Nelson Piquet 1:59:26.793 - 76, 305.064, 153.239 1988: Ayrton Senna 1:57:47.081 - 76, 305.064, 155.401 1989: Nigel Mansell 1:49:38.650 - 77, 305.536, 167.197
x x x
A vasárnapi műsor 9.30 órakor kezdődik az F-1-esek 30 perces bemelegítő edzésével. A 77 (plusz egy felvezető) körös Magyar Nagydíjon, a világbajnokság idei 10. futamán, 14 órakor kezdődik a küzdelem. Kiegészítő programként megrendezik a jelen és a múlt túrakocsijainak és a modern sportautóknak a viadalát is.+++
1990. augusztus 11., szombat 16:55
|
Vissza »
Folytatásokkal »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|