Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1989 › október 31.
1989  1990
1989. augusztus
HKSzeCsPSzoV
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
1989. szeptember
HKSzeCsPSzoV
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
2345678
1989. október
HKSzeCsPSzoV
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

Az MDF Országos Elnökségnek közleménye

"A Magyar Demokrata Fórum Országos Elnöksége országgyűlési képviselőinek kezdeményezésével egyetértve már most felszólítja helyi szervezeteit, hogy szorgalmazzák - megfelelő arányban - rátermett nemzetiségiek országgyűlési képviselővé jelölését az egyéni választókerületekben."
BBC, Panoráma:

Refórm a KGB-nél

"... a KGB-sek változatlanul folytatják majd az úgymond szélsőséges jellegű, törvénybe ütköző megnyilvánulások megakadályozását. Ebbe pedig minden olyan tüntetés is belesorolható - különösen ha azt nem szocailista csoport szervezi -, melyre nem adtak előzetes engedélyt. "

Új Tisza-híd épül Szolnokon

1989. július 21. péntek - Új Tisza-híd építése kezdődött meg Szolnokon, a város déli részén. A létesítmény a Közlekedési, Hírközlési és Építésügyi Minisztérium célcsoportos beruházása, megvalósításához anyagiakkal és munkával a Környezetvédelmi és Vízgazdálkodási, a Honvédelmi Minisztérium valamint Szolnok megye és a város tanácsa egyaránt hozzájárul. A híd a 4-es számu főut Szolnokot elkerülő szakaszának legfontosabb műtárgya, megépítése az alföldi megyeszékhely állandósult közlekedési gondjai miatt vált szükségessé.

Az új szolnoki Tisza-híd az Uvaterv tervei alapján korszerű
technológiai megoldással ölt testet: íve a jobb partról kiindulva
fokozatosan épül meg a folyó tulsó oldaláig. A beruházás a jelenlegi
árakon számolva a hídhoz kapcsolódó három és fél kilométer hosszú
utszakasszal, árvízvédelmi töltéssel és csomópontokkal megközelíti
az egymilliárd forintot. Megkezdéséhez a Szolnok Megyei Tanács
kötvények kibocsátásával négyszáz millió forintot biztosított, ez a
pénzösszeg az első év kiadásait fedezi. A 4-es út tranzitforgalmát
lényegesen meggyorsító hidat és útszakaszt várhatóan 1992.
augusztusában adják át rendeltetésének. (MTI)


1989. július 20., csütörtök 22:05


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
Lovas Zoltán:

Jöttem, láttak, győztek- Padlóról talpra (10.23-12.20)

"Október utolsó napján némi viszolygással bementem a parlamentbe. A napirend szerint az Országgyűlésnek csúfolt, súlytalanná vált testület aznap néhány fontos dologról szavazott. Ugyanazok, akik 13 hónappal korábban emlékezetes módon zöld utat adtak Bős-Nagymarosnak, ezúttal leállították az építkezést. Ezt személyes elégtételként éltem át, mivel a visegrádi táj feltúrása egyéni sérelmem volt. Tíz évig, ameddig nem tették tönkre a tájat, minden nyaramat ott töltöttem."
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB10BUD