|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
Épüljön Duna-híd Nagymaros és Visegrád között - Nyílt levél Németh Miklósnak
"Amennyiben a Parlament úgy dönt, hogy a nagymarosi vízlépcsőt
nem építjük meg, igényeljük megvizsgálni egy Duna-híd építésének
esélyeit Nagymaros és Visegrád között. Ha most csak az alapozást
végeznénk el, az is előnyösebbnek látszik, mint csupán
visszaállítani a korábbi állapotokat."
BBC, Panoráma:
Október 23-ikára vonatkozó törvényjavaslat
"A törvényjavaslat az 1956. október 23. és 1963. április 4.
között a népfelkeléssel összefüggésben elkövetett politikai
bűncselekmények, valamint az ahhoz kapcsolódó és harci cselekmények
során elkövetett köztörvényes bűncselekmények mentesítéséről
rendelkezik majd. Semmisnek nyilvánítja ezeket a bűncselekményeket,
és gondoskodik arról is, hogy mindazok a joghátrányok, amelyek az
elítélteket érintették, megszűnjenek."
|
|
|
|
|
|
|
- Szíriai-izraeli határinc. - 1. folyt.
|
Ilyesfajta disszidálás azonban rendkívül ritka. Baszem őrnagy csupán a harmadik arab pilóta, aki Izraelben kér menedéket, 1966 óta pedig az első. Nem világos, miért éppen Izraelt választotta, hiszen tárt karokkal várta volna Szíria ellenséges arab szomszédja, Irak. Állítólag úgy nyilatkozott, hogy már 6 évvel ezelőtt is megpróbált átjutni Izraelbe, de szíriai repülőgépek akkor ebben megakadályozták - ha viszont ez igaz, akkor hogyan engedhették meg neki, hogy újra pilóta-szolgálatot teljesítsen? Jelentések azt is tudni vélik, hogy Baszem azt mondta: az késztette a disszidálásra, hogy a szíriai titkosrendőrség bántalmazta, amikor jobb lakást kért. Az azonban szintén nem világos, milyen családtagokat hagy Szíriában kiszolgáltatva őket a hatóságok esetleges megtorló intézkedéseinek. Izrael cáfolja, hogy előre tudott volna Baszem disszidálási szándékairól, ez azonban nagy vihart keltett Izraelben a biztonságos légvédelmet illetően - az őrnagy ugyanis a Golán-fensík felett repült be Izrael légiterébe, ez pedig az ország legsebezhetőbb határövezete. Senki nem tartóztatta fel. Szemtanúk azt mondják, nem látták, hogy izraeli repülőgépek kísérték volna a szíriai vadászgépet. Hivtalos izraeli honvédelmi személyek egyelőre megkerülték a választ, mondván: az izraeli légierők megtettek minden óvintézkedést, miután azonosították a vadászgépet. Nem voltak hajlandók azonban sem cáfolni, sem megerősíteni, hogy nem küldtek fel izraeli repülőgépeket az idegen gép feltartóztatására. Azok, akik esküsznek Izreael katonai hatékonyságára, ezt bizonyítéknak veszik arra, hogy előzetes megállapodás volt a pilótával. Katonai források viszont jelezték, hogy az izraeli légierő nem létesített rádió-kontaktust vele. (folyt.)
1989. október 12., csütörtök
|
Vissza »
Folytatásokkal »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MTV2 nézői telefonok:
" - 1567-222: Szeretnék választ kapni, hogyan sorsolják ki a játékosokat, mivel nekem már jelentkezett a tévé már kétszer is, de még nem hivtak vissza, egy éve kísérletezem. Meddig lehet hivni, mivel l/h 6 és 3/4 6 között csak az automata jelentkezett és bemondtam, hogy csak a játék előtt l/2 órával lehet hivni és ez pont ebben az időben volt,Köszönöm,
- Jó estét kívánok. Nyári Tiborné 7oo-8oo7 telefonszámról: egy jó fél éve kísérletezek a BUMM-nak a játékával, és sajnos soha nem sikerül elérni, és hát nem kapcsolják. Szeretném, ha egy kicsit segítséget kapnék. Köszönöm szépen.
- Lengyel Ferencné vagyok: Hát nagyon szeretnék más én is játszani, mióta a játék megkezdődött, azóta semmi eredmény a beszélgetésre, vagy a játékra. Köszönöm szépen."
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|