|
|
|
|
|
|
|
|
OS:
A Bács-Kiskun megyei reformkörök felhívása
"Új programra, új működési rendre, minden szinten új és hiteles
vezetésre, új tagsági viszonyra van szükség ahhoz, hogy ez az új
szocialista párt új politikai erőként és számottevő tényezőként
jelenhessen meg a magyar nép előtt."
DLF, Csak egy szóra:
NDK - menekültek
"Kelet-Berlin csak csütörtök este, akkor azonban
annál hangosabban, cáfolta azokat a híreszteléseket, hogy az NDK
Magyarországot szeptember 1-jétől nyugati országként kezeli,
legalábbis ami polgárainak utazásait illeti. Ezek a híresztelések az
NDK-ból terjedtek el, mert azok számára, akik Kelet-Berlin
politikáját ismerik, hihetőnek tüntek, minden bizonnyal jelentős
mértékben járultak hozzá a menekültáradat felduzzadásához."
|
|
|
|
|
|
|
Forma-1-es edzések ... (9. rész)
|
Az előselejtezősök közül Alliot a 21., Tarquini a 24., Larini pedig a 25. helyen került be a GP-rajtra josogultak közé. Dalmas viszont csak a 27. időt futotta, így kiesett.
x x x
Ebben az évben Boutsen a negyedik pilóta, aki ,,tréningkirály,, lett, előtte Senna ötször, Berger és Mansell pedig két-két alkalommal volt a leggyorsabb edzésen.
x x x
A vasárnapi, 5. Magyar Nagydíjhoz 26 pilóta sorakozhat fel: tizenkét olasz, négy francia, három-három brit és brazil, két japán, de lesz a rajtnál egy-egy belga és osztrák versenyző is.
x x x
A Mogyoródra érkezett tizenkilenc csapat közül már csak tizennégy van versenyben, a Monteverdi, az Osella, a Coloni, az EuroBrun és a Life Racing már befejezte szereplését.
x x x
Az eddigi Magyar Nagydíj-győztesek és a főbb adatok (nyertes idő, körök száma, össztáv, sebesség):
1986: Nelson Piquet 2:00:34.508 ó, 76 kör, 305.064 km, 151.804 km/ó 1987: Nelson Piquet 1:59:26.793 - 76, 305.064, 153.239 1988: Ayrton Senna 1:57:47.081 - 76, 305.064, 155.401 1989: Nigel Mansell 1:49:38.650 - 77, 305.536, 167.197
x x x
A vasárnapi műsor 9.30 órakor kezdődik az F-1-esek 30 perces bemelegítő edzésével. A 77 (plusz egy felvezető) körös Magyar Nagydíjon, a világbajnokság idei 10. futamán, 14 órakor kezdődik a küzdelem. Kiegészítő programként megrendezik a jelen és a múlt túrakocsijainak és a modern sportautóknak a viadalát is.+++
1990. augusztus 11., szombat 16:55
|
Vissza »
Folytatásokkal »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lovas Zoltán:
Jöttem, láttam, győztek (08.15-08.30) - Prágai bikaborjak
"...a CSKP vezető szerve egy nappal korábban külön is foglalkozott a kialakult helyzettel, s hogy igen kemény figyelmeztetést küldött a követség előtt tüntetőknek: ha nem áll le azonnal a további hangulatkeltés, ha az események bárhol is élesebb fordulatot vesznek, akkor a két magyar fiatal igen súlyos büntetésre számíthat."
SZER-hallgató telefonja:
(ZENEÉRTŐ) "Jó reggelt! Szombat van, augusztus 26-a. Nagyon kérem, hogy Basilides Barna is tartsa magát ahhoz, amit előtte két perccel a Műsorismertetésben bemondtak, hogy ugyanis a napi Kalendárium 6 óra 55-kor, 7 óra 55-kor van és nem 53-kor vagy 52-kor. Gondolom, ő sem szeretné, hogy ha egy vonat 6:55-kor indul és már 6:50-kor kigördült volna a pályaudvarról, amelyikkel ő akart volna, mondjuk, elutazni. Nem tudom, hogy ennyi fegyelmet kívánni egy műsorvezetőtől olyan nagy dolog-e? Szerintem ez kötelessége lenne."
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|