Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1989 › augusztus 19.
1989  1990
1989. június
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789
1989. július
HKSzeCsPSzoV
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456
1989. augusztus
HKSzeCsPSzoV
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
BBC:

MSZMP PROGRAM

"A legmeglepőbb a dokumentumban, ami még eddig nem hangzott el, hogy párt igazi története az elmúlt évtizedekben a belső reformerők törekvéseinek és kudarcainak és eredményeinek története. Én úgy gondolom, hogy ez nagyon kevéssé igaz."

A vártnál kevesebb pályázat a közúti járműgyártásra


1990. november 21., szerda - A Szanáló Szervezet ma bontotta fel
azokat a pályázatokat, amelyeket a magyar közúti járműgyártás
átalakítására írtak ki. Mint ismeretes, az Ikarus és a Csepel
Autógyár együttes szanálását - mivel a két cég fizetésképtelenné
vált - szeptemberben rendelte el a Pénzügyminiszter. A kormánynak az
az elképzelése, hogy privatizálás révén alakítják át a két
vállalatot, biztosítják jövedelmezőségük javítását.

    A Szanáló Szervezet által kiírt versenytárgyalásra négy pályázat
érkezett. Pályázott a Pénzügykutató Rt. a Technoimpex Rt.-vel
közösen; egy kaliforniai társaság, az ÁMF Industries Inc.; a Rába
Magyar Vagon- és Gépgyár; valamint egy szovjet konzorcium a torinoi
Central European Investment Company-val közösen.

    Olyan nagynevű cégek, mint a Mercedes Benz, a DAF, az Iveco, a
MAN, a Renault, szándéknyilatkozatot küldtek arról, hogy érdekeltek
a két cég jövőjében, s készek az együttműködésre az autóbuszgyártás
fejlesztésében. Pályázatot azonban nem készítettek, arra hivatkozva,
hogy az idő erre kevés volt.

    A Szanáló Szervezet december 20-ig dönti el, hogy a pályázatok
közül melyik ajánlatot fogadja el. (MTI)



1990. november 21., szerda 12:46


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
Lovas Zoltán:

Jöttem láttam győztek (08.15-08.30) - Prágai bikaborjak

"Az ismert magyar ellenzéki politikusok közül egyedül Kőszeg jutott át a szűrőn. Ez nem kis kunszt volt, hiszen a csehszlovák titkosrendőrség (is) jól ismerte, mivel a chartásokkal 12 éve, azaz 1977 óta tartotta a kapcsolatot. Mondhatni a magyar demokratikus ellenzék és a Charta közötti egyik hídember volt."
SZER-hallgató telefonja:

"Jó napot kívánok! Kérem szépen, a küszöbönálló húsemelés előtt több helyen lehetett olvasni arról, hogy a jelenlegi áremelést többek között az indokolja, hogy a húsboltok egy 120 kilós sertésből körülbelül 4.800 forintot tudnak kitermelni. Ezzel szemben a tenyésztőnek körülbelül 6.000 forintos felvásárlási árat fizetnek ki. Kérem szépen, kérdezem én önöket, ki az ma Magyarországon, aki ennek az érvelésnek egyáltalán hitelt ad? Ennek ellenére, azt szeretném önöktől kérdezni, hogy Önök szerint ennek az állításnak van valamilyen reális alapja? Köszönöm szépen."
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD