Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1989 › augusztus 11.
1989  1990
1989. június
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789
1989. július
HKSzeCsPSzoV
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456
1989. augusztus
HKSzeCsPSzoV
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

Mosonmagyaróvári szervezetek felhívása

"Közadakozásból állítsunk emléket az 1956. október 26-i tragédia, és az azt követő események áldozatainak. Felkérünk mindenkit..."
Amerika Hangja, Fókusz:

Reflektorfényben a magyar ellenzék

"Magyarország a legnagyobb kavarodásban rohan a 45 éves kommunista diktatúrából a liberális demokrácia felé. A cél mindenki - a kommunista reformerek és a demokratikus ellenzék - számára is ugyanaz: meg kell szünnie a sztálinista uralomnak..."

Edzések a Hungaroringen (1. rész)

1989. augusztus 11. péntek (MTI) - Pénteken reggel a
Hungaroringen több ezer néző jelenlétében kezdődtek meg a vasárnapi
Forma-1-es autós gyorsasági IV. Magyar Nagydíj selejtezői. Az
egyórás erőpróbán 13-an rótták a köröket, közülük a svéd Stefan
Johansson (Onyx), az olasz Piercarlo Ghinzani (Osella), a szintén
olasz Michele Alboreto (Larrousse-Calmers), és a belga Bertrand
Gachot (Onyx) a legjobb köridők alapján került az első négy helyre,
s ezzel vivta ki a szabad- és időmérő edzéseken való részvétel
jogát. A további kilenc versenyző számára befejeződtek a
magyarországi küzdelmek. (folyt.köv.)


1989. augusztus 11., péntek 09:27


Vissza »


Edzések a Hungaroringen (2. rész)

Az előselejtezők eredményei:

Akik továbbjutottak:
Stephan Johansson (svéd, Onyx Ford) 1:22.836 p/172.447 km/órás
     átlagsebesség
Piercarlo Ghinzani (olasz, Osella) 1:24.086
Michele Alboreto (olasz, Lola-Lamborghini) 1:24.323
Bertrannd Gachott (belga, Onyx Ford) 1:24.412

    Akik kiestek:
N. Larini (olasz, Osella Ford) 1:24.601 p
P. Alliot (francia, Lola Lamborghini) 1:24.928
Y. Dalmas (francia, Ags Ford) 1:25.571
B. Schneider (nyugatnémet, West Zakspeed Yamaha) 1:25.613
G. Tarquini (olasz, Ags Ford) 1:25.685
R. Moreno (brazil, Coloni Ford) 1.26.903
G. Foitek (svájci, Eurobrun Judd) 1:27.478
A. Suzuki (japán, West Zakspeed Yamaha) 1:28.113
P. Raphanel (francia, Coloni Ford) 1:45.971
(folyt.köv.)


1989. augusztus 11., péntek 10:05


Vissza »


Edzések a Hungaroringen (3. rész)

Másodpercekben kifejezve mennyit jelenthet a két kanyar
átvágása, a pálya ,,kiegyenesitése,,? - nagyon sokan erre a kérdésre
keresték a választ az előselejtező előtt.

    A pilóták gyorsan szolgáltak felelettel, s amint arra számitani
lehetett: rögtön 1:30 perc körüli teljesitményeket értek el a 4014
méterről 3967 méterre megkurtitott Hungaroringen.

    Leginkább Stefan Johansson hivta fel magára a figyelmet az első
félóra végén, előbb remek 1:24.783 percet, majd 1:24.238-at
száguldott. Félidőben ezzel ő állt a legjobban, utána Alboreto,
Ghinzani és Gachot következett a továbbjutásra jogositó helyeken.
Ekkor már 12 tagura fogyatkozott a mezőny, mert a francia
Pierre-Henry Raphanel (Coloni) motorhiba miatt csak két kör
teljesitésére volt képes. Számára mindössze hat percig tartott a
magyarországi futam... A későbbiekben ugy tünt, hogy a nyugatnémet
Bendt Schneider (Zakspeed) és a francia Philippe Alliot
(Larrousse-Calmers) is beleszól a továbbjutás sorsába, de csak rövid
ideig tudták birtokolni előkelő helyezésüket a legjobb négy között.
Aztán még egyszer Johansson tette le névjegyét: egy egészen kiváló
1:22.836 perces körrel (csak emlékeztetőül: a brazil Ayrton Senna
nevéhez füződött az eddigi legjobb edzésidő 1:27.635 perccel), s a
végére kiderült, ennél gyorsabban senki sem tette meg a 3967 métert.
A hajrában visszaállt a 30 perc eltelte után kialakult sorrend,
csupán annyi volt a változás, hogy a második és a harmadik helyen
váltotta egymást a két itáliai, Ghinzani és Alboreto.

    Johansson immár hatodszor vivta ki a selejtezőből való
továbblépés jogát, de először elsőként, ugyanakkor Ghinzani most
első alkalommal folytathatja a küzdelmeket. Az idény közben csapatot
váltó, s a Tyrrelltől a Larrousse-Calmers-hez igazolt Alboreto még
csak másodszor kényszerült részvételre, s akárcsak két hete
Hockenheimben, ezuttal is sikeresen vizsgázott. Csöppet sem
meglepetés Gachot továbbjutása, hiszen az utóbbi három alkalommal ő
nyerte a pénteki ráadásmenetet, összességében pedig most negyedszer
jutott a legjobb 30 közé.
    x x x
(folyt.köv.)


1989. augusztus 11., péntek 10:59


Vissza »


Edzések a Hungaroringen (4. rész)

Az első szabadedzés a megszokott forgatókönyv alapján zajlott, a
pilóták még sok időt töltöttek a box-utcában, kisebb-nagyobb
állitásokra rendre visszatértek szerelőikhez. Fél óra elteltével az
osztrák Gerhard Berger (Ferrari, 1:24.302 p) állt a legjobban, őt az
olasz Alex Caffi (Scuderia Italia, 1:24.920) és a francia Ayrton
Senna (McLaren 1::25.023 követte. Senna nem sokat volt kint, neve
mellett sokáig csak három kör teljesitése állt. Mig autóját
szerelgették, a világbajnok zsebre dugott kézzel egy árnyékos helyen
álldogált, figyelte a társakat és az időeredmények alakulását.
Eleinte még az autógrammgyüjtők kérésének is eleget tett, aztán
azonban megunta, s még ajándékért, pl. egy üveg vörösborért sem volt
hajlandó kötélnek állni. Már 45 perc is eltelt, amikor utolsóként a
selejtezőkből feljutott Alboreto kihajtott a pályára, utána már ő is
szorgalmasan körözgetett, s végül is 15-ször tette meg a 3967
méteres pályát. Senna viszont kényszerüségből csak pihent és pihent.
Közben tárgyalt a szerelőkkel, valamit magyarázgatott, majd unottan
beült kocsijába. Már egy óra is letelt a rendelkezésre álló
másfélből, s a javitások miatt ő csak nem indulhatott.

    Egy óra után továbbra is Berger vezetett (1:23.494 p) a brit
Nigel Mansell (Ferrari, 1:23.594) és a francia Alain Prost (McLaren,
1:23.924) előtt. A hajrában aztán egymást érték a jobbnál-jobb
eredmények. Elsőként az idén nem remeklő Berger szárnyallta tul
(1:22.671 p.) Johansson reggeli körrekordját, majd Mansell
(1:22.295) és Prost (1:21.855) tett rá egy-egy lapáttal. Ekkor már
ismét pályán volt Senna is, s nem kellett sokat várni arra, hogy ő
is 1:23-on belül kerüljön, miként rajta kivül még hatan. Az is
jellemző, hogy a péntek délelőtti szabadedzés leggyengébb eredményét
elérő nyugatnémet Christian Danner (Rial) pontosan ugyanannyit
futott, 1:27.635-öt, mint tavaly Senna a korábbi pályarekord
felállitásakor.
(folyt.köv.)


1989. augusztus 11., péntek 12:41


Vissza »


Edzések a Hungaroringen (5. rész)

Első szabadedezés:

1. Alain Prost (francia, McLaren-Honda) 1:21.855
2. Nigel Mansell (brit, Ferrari) 1:22.295
3. Riccardo Patrese (olasz, William-Renault) 1:22.347
4. Alex Caffi (olasz, Scuderia Italia-Ford) 1:22.561
5. Ayrton Senna (brazil, McLaren-Honda) 1:22.598
6. Gerhard Berger (osztrák, Ferrari) 1:22.671
7. Luis Perez-Sala (spanyol, Minardi-Ford) 1:22.797
8. Alessandro Nannini (olasz, Benetton-Ford) 1:23.064
9. Piercarlo Ghinzani (olasz, Osella-Ford) 1:23.086
10. Pierluigi Martini (olasz, Minardi-Ford) 1:23.169
11. Bertrand Gachot (belga, Onyx-Ford) 1:23.490
12. Eddie Cheever (amerikai, Arrows-Ford) 1:23.520
13. Derek Warwick (brit, Arrows-Ford) 1:23.564
14. Thierry Boutsen (belga, Williams-Renault) 1:23.579
15. Martin Brundle (brit, Brabham-Judd) 1:23.994
16. Nelson Piquet (brazil, Lotus-Judd) 1:24.028
17. Stefan Johansson (svéd, Onyx-Ford) 1:24.193
18. Michele Alboreto (olasz, Larrousse-Calmels) 1:24.587
19. Szatoru Nakadzsima (japán, Lotus-Judd) 1:24.649
20. Mauricio Gugelmin (brazil, March-Judd) 1:24.720
21. Emanuele Pirro (olasz, Benetton-Ford) 1:24.735
22. Jean Alesi (francia, Tyrrell-Ford) 1:24.776
23. Stefano Modena (olasz, Brabham-Judd) 1:25.133
24. Andrea de Cesaris (olasz, Scuderia Italia-Ford) 1:25.188
25. Ivan Capelli (olasz, March-Judd) 1:25.263
26. Rene Arnoux (francia, Ligier-Ford) 1:25.584
27. Olivier Grouillard (francia, Ligier-Ford) 1:25.993
28. Volker Weidler (nyugatnémet, Rial-Ford) 1:27.144
29. Jonathan Palmer (brit, Tyrrell-Ford) 1:27.555
30. Christian Danner (nyugatnémet, Rial-Ford) 1:27.635
    x x x
(folyt.köv.)


1989. augusztus 11., péntek 13:19


Vissza »


Edzések a Hungaroringen (6. rész)

A rajtkockák elosztásáról döntő időmérő edzésnek selejtező
jellege is volt, hiszen a péntek és a szombat délutáni edzések
alapján válik véglegessé, melyik 26 pilóta sorakozhat fel vasárnap
14.30 órakor a 77 körös világbajnoki futam megtételére.

    Rögtön az elején Ghinzani és Pirro ütközött, de mindketten
meguszták komolyabb baj nélkül.

    Patrese még az egyórás edzés első felében 1:20 percen belülre
került, s bár sokan ostromolták ezt az időeredményt (1:19.726),
senki sem tudta tulszárnyalni. Sőt, 1:21-en belül sem került más, az
utána következő Caffinak 1:21.40-nel, Prostnak pedig 1:21.076-tal
kellett megelégednie. Ez volt a sorrend 30 perc után, s ez maradt az
edzés végére is.

    Emlitést érdemel, hogy a 30, edzésre jogosult versenyző közül
Palmer, Brundle és Capelli csak az utolsó negyedórában körözött a
pályán. Ez meg is látszott helyezésükön, bár Capelli igy is az
előkelő 8. helyre verekedte magát.

    A legtöbb kört, 16-ot Nannini teljesitette, mig Palmer idejéből
végül is csak háromra futotta.

    Senna szinte az utolsó másodpercekig taktikázott, majd amikor
már szinte teljesen kiürült a pálya, még egyszer kihajtott. Korábban
elért 1:21.576-os időeredményén azonban nem tudott tovább javitani,
igy jelenleg a 6. helyet foglalja el. Ami a selejtezőből felkerült
versenyzőket illeti: közülük az egyre jobb formába lendülő Gachot
állta meg legjobban a helyét, ő a 10. időeredményét érte el.
(folyt.köv.)


1989. augusztus 11., péntek 14:40


Vissza »


Edzések a Hungaroringen (7. rész)

Első időmérő edzés:
-------------------

1. Riccardo Patrese (olasz, William-Renault) 1:19.726 p, 179.174
    km/ó átlagsebesség
2. Alex Caffi (olasz, Scuderia Italia-Ford) 1:21.040
3. Alain Prost (francia, McLaren-Honda) 1:21.076
4. Gerhard Berger (osztrák, Ferrari) 1:21.304
5. Alessandro Nannini (olasz, Benetton-Ford) 1:21.448
6. Ayrton Senna (brazil, McLaren-Honda) 1:21.576
7. Pierluigi Martini (olasz, Minardi-Ford) 1:21.746
8. Ivan Capelli (olasz, March-Judd) 1:22.445
9. Nigel Mansell (brit, Ferrari) 1:22.544
10. Bertrand Gachot (belga, Onyx-Ford) 1:22.634
11. Nelson Piquet (brazil, Lotus-Judd) 1:22.837
12. Mauricio Gugelmin (brazil, March-Judd) 1:22.949
13. Martin Brundle (brit, Brabham-Judd) 1:22.970
14. Luis Perez-Sala (spanyol, Minardi-Ford) 1:23.017
15. Stefano Modena (olasz, Brabham-Judd) 1:23.090
16. Piercarlo Ghinzani (olasz, Osella-Ford) 1:23.091
17. Derek Warwick (brit, Arrows-Ford) 1:23.111
18. Eddie Cheever (amerikai, Arrows-Ford) 1:23.251
19. Stefan Johansson (svéd, Onyx-Ford) 1:23.372
20. Andrea de Cesaris (olasz, Scuderia Italia-Ford) 1:23.463
21. Thierry Boutsen (belga, Williams-Renault) 1:23.492
22. Michele Alboreto (olasz, Larrousse-Calmels) 1:23.733
23. Emanuele Pirro (olasz, Benetton-Ford) 1:23.772
24. Jean Alesi (francia, Tyrrell-Ford) 1:23.853
25. Szatoru Nakadzsima (japán, Lotus-Judd) 1:23.996
26. Jonathan Palmer (brit, Tyrrell-Ford) 1:24.670
27. Olivier Grouillard (francia, Ligier-Ford) 1:24.702
28. Rene Arnoux (francia, Ligier-Ford) 1:28.862
29. Christian Danner (nyugatnémet, Rial-Ford) 1:26.485
30. Volker Weidler (nyugatnémet, Rial-Ford) 1:28.112
    x x x
(folyt.köv.)


1989. augusztus 11., péntek 14:54


Vissza »


Edzések a Hungaroringen (8. rész)

,,F1-es,, áruház az M3-ason
---------------------------

Negyvennyolc órával a 4. Magyar Nagydij előtt, néhány
kilométernyire a Hungaroringtől a Shell-Interag Kft uj áruházat
nyitott, amelyet a különös alkalomra való tekintettel akár F1-esnek
is lehetne nevezni, s nem annak, aminek elkeresztelték. Hivatalosan
M3-asnak hivják, tekintettel arra, hogy a 3-as számu autópálya
mellett, a 12. kilométerszelvénynél található. A hétfőtől péntekig
reggel 7-től este 7-ig, a hét végén pedig - igy vasárnap is - 14
óráig üzemelő áruház egyike az ,,uton lévők,, áruházláncának, hiszen
látogatói többnyire azok lesznek, akik az M3-ason gépkocsival
haladva a szomszédos Shell-benzinkuthoz tartanak. Az uj létesitmény
mellett ingyenes parkolóhely található, a kereskedelmi egység
árukinálata pedig teljes mértékben az utazó autós kivánalmaihoz
igazodik. Ez azt jelenti, hogy az autófelszerelési és -ápolási
cikkek, a legszükségesebb alkatrészek mellett fellelhetők itt
élelmiszerek, a vásárlói igényekhez igazodó kiszerelésben. A
megfelelő hütőkapacitás azt is lehetővé teszi, hogy az autósok
folyamatosan hütött üditőitalokhoz jussanak. Ugyanakkor az M3-asban
a barkácsolók részére kéziszerszámokat és kisgépeket, a
kiskerttulajdonosoknak pedig munkájukhoz szükséges eszközöket
tartanak. A 450 négyzetméteres alapterületü, mutatós áruház
megnyitásának napján, pénteken 25 millió forintos árukészletből
válogathattak a fogyasztók. Az áruházat ugynevezett OVI-DOR
térelemes szerkezettel a Dorogi Szénbányák Szolgáltató Üzeme
épitette. A tulajdonos pedig az a Shell-Interag Kft, amelyet idén év
elején alapitottak. A nyitáson megjelent az osztrák Josef Waltl, a
Shell képviselője, a Kft kereskedelmi igazgatója is, majd az
avatóünnepségre megérkeztek a Marlboro-McLaren csapat képviselői is.
    x x x
(folyt.köv.)


1989. augusztus 11., péntek 17:48


Vissza » A hírhez kapcsolódik »


Edzések a Hungaroringen (9. rész)

Rövid nyilatkozatok:
--------------------

A legjobb időt futó Patresével szinte madarat lehetett volna
fogatni, ugy örült szenzációs teljesitményének.

    - A kocsim meglehetősen merev, nem lehet rajta sokat
változtatni, de az ilyen pályákon, mint a Hungaroring, igen gyors
tud lenni. Most minden nagyon jól összejött, semmivel nem akadt
gondom, de ha rendelkezésünkre állt volna még egy készlet gumi, azt
hiszem, talán még jobb időre lettem volna képes. Nagyon kiváncsi
vagyok a folytatásra, arra, hogy az ellenfelek képesek lesznek-e
tulszárnyalni igencsak jónak tünő időeredményemet.

    Meglepetésre a fiatal Caffi volt a második leggyorsabb pilóta. Ő
igy kommentálta az időmérő edzés történéseit:

    - Meggyőződésem, hogy nagyon sokat köszönhetek a remek
Pirelli-gumiknak. Ugy gondolom, mindent megtettem a siker érdekében,
s ezuttal a kocsi sem hagyott cserben. Az az igazság, volt még egy
igéretes gyors köröm, de Danner váratlanul fékezésre kényszeritett,
s emiatt meg is pördültem, igy elmaradt a még jobb eredmény.

    Prost viszont csöppet sem tünt elégedettnek, noha övé a harmadik
legjobb idő.

    - Egyszerüen nem találjuk az ideális beállitást, vagy az első,
vagy a hátsó felfüggesztéssel adódnak gondok. Ugy tünik, a
Hungaroring nem fekszik igazán a McLareneknek. Már tavaly is hasonló
volt a helyzet...

    x x x

    5000 dolláros büntetések
    ------------------------

    Késő délután érkezett a jelentés, hogy a világbajnoki cimvédő
Ayrton Sennára 5000 dolláros pénzbüntetést rótt ki a sportfelügyelői
testület. Az ok: Senna két perccel az időmérő edzés vége előtt nem
volt hajlandó végigcsinálni autójának kötelező sulyellenőrzését,
kiugrott kocsijából, a tartalékautójához rohant, s azzal tette meg
az utolsó kört.

    Mivel kocsiját otthagyta az ellenőrzésnél, megsértette a
szabályokat, ezért fizetnie kell.

    Nem uszta meg olcsóbban a délutáni ellenőrzést a Rial csapat
sem. Nekik azért kell a ,,pénztárcájukhoz,, nyulniuk, mert Volker
Weidler kocsiján a hátsó stabilizátor-szárny nem felelt meg a
müszaki előirásoknak, a megengedettnél valamivel hosszabb volt.
    x x x
(folyt.köv.)


1989. augusztus 11., péntek 17:58


Vissza »


Edzések a Hungaroringen (11. rész)

Szamos Miklós versenyigazgató-helyettes röviden igy értékelt:

- Minden az eredeti időrendnek megfelelően, a legnagyobb
rendben, emlitésre méltó baleset nélkül zajlott. Nem csoda, hogy a
külföldi vendégek nagy elismeréssel szólnak a szervezők munkájáról.
Sajnos, azt azonban szóvá tették, hogy a betétmüsor ezuttal
szegényesebb a megszokottnál, valamint azt is, hogy a nemzetközi
szövetség illetékeseinek kéréseit nem minden esetben vesszük
maradéktalanul figyelembe. Azt mondták, hogy ezen változtassunk,
hiszen ez az ő rendezvényük. Számomra egyébként külön öröm volt a
nagy érdeklődés. A vártnál jóval többen, szerintem legalább
huszezren tekintették meg a pénteki küzdelmeket.

    x x x

    A Forma-1 szombati müsora:

10.00-11.30 ó szabadedzés
13.00-14.00 ó időmérő edzés
    x x x
(folyt.köv.)


1989. augusztus 11., péntek 18:01


Vissza »


Edzések a Hungaroringen (12. rész)

Alboreto: Lotus?
----------------

Péntek este az Atrium Hyatt szálló különtermében tartott
sajtótájékoztatót a Camel-Lotus csapat. A szakvezetők jövő évi
terveikről jóformán semmit sem árultak el, az viszont nyilván nem a
véletlen müve volt, hogy a két jelenlegi pilóta, a háromszoros
világbajnok Nelson Piquet, valamint Szatoru Nakadzsima mellett
megjelent Michele Alboreto is. A versenyistállóhoz közelállók
szerint jövőre az olasz pilóta a Camel kék-sárga szineit ölti
magára. Az egyelőre nem ismeretes, hogy első-, vagy másodikszámu
versenyzőként szerződtetik a jelenleg a Larousse-Calmels csapatnál
szereplő sportolót.

    A pénteki edzések eredményeit értékelve a Hungaroringen kétszer
is győztes Piquet nagy meglepetésnek nevezte, hogy az egyeduralkodó
McLaren-eseket megelőzve Patrese és Caffi nevéhez füződik a két
legjobb köridő. Saját esélyeit pedig igy fogalmazta meg:

    - Kicsit előnyösebb helyzetben vannak azok, akik a nagyszerü
Pirelli gumikkal versenyeznek. Persze, mi a Goodyearekkel is
megpróbáljuk felvenni a küzdelmet. Remélem, vasárnap a legjobb hat
között leszek, tehát pontszerző helyen végzek.+++


1989. augusztus 11., péntek 20:36


Vissza »

Partnereink
Dokumentumok
Lovas Zoltán:

Jöttem láttam győztek (06.16-08.15) - A hatalmi kötélhúzás

" Én már 10 nappal augusztus 21. előtt a csehszlovák ügyekkel foglalkoztam. Úgy éreztem, lesz valami, a levegőben lógott, hogy valaminek történnie kell. Igyekeztem alaposan felkészülni, mi is történt 1968. augusztus 21. előtt, azon a napon és utána is, különös tekintettel az akkori események magyar vonatkozására. Megismerkedtem Firon Andrással, a Magyar Hírlap volt újságírójával, akit éppen a '68-as ügyek miatt távolítottak el az akkori Magyar Hírlaptól...."
SZER-hallgató telefonja:

"Én ugyan katolikus vagyok, de szívből örülök Billy Graham eredményes igehirdetésének. A legalább 100.000 emberből több tízezren jelentkeztek, hogy nyilvánosan megvallják megtérésüket, mererősödésüket hitükben. Ez még akkor is rendkivüli eredmény, ha sokakban pillanatnyi fellángolás volt ez csak. Előzőleg a Sportcsarnokban Billy Graham az apostolok cselekedeteiből azt a részt választotta prédikációjának mottójául, amikor Péter és állhatatossága megtérítette a börtönőröket. Pár évre rá már a Népstadionba is alig fértünk be, és voltak közülük nyilvánosan megtért rabtartók is. Adja Isten, hogy megtérésük tartós legyen."
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD