Rendszerváltás és az MTI
mti.hu1989 › augusztus 04.
1989  1990
1989. június
HKSzeCsPSzoV
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789
1989. július
HKSzeCsPSzoV
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456
1989. augusztus
HKSzeCsPSzoV
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
Az oldalon látható MTI hírek és fotók az Magyar Távirati Iroda korabeli hírkiadásából származnak. További információt itt talál.
Keresés az MTI
hírekbenképekben
Összes MTI-hír
Ezt mondták a rádiók
OS:

Nyílt levél Kárpáti Ferenc honvédelmi miniszterhez

"Tiltakozunk az ellen, hogy a román diktátor testvére, aki számtalan cikkében és úgynevezett tanulmányában a magyar népet, mint etnikumot súlyosan megsértette, hazánk földjére lépjen."
DLF, Hírek:

Keletnémet menekültek

" A bonni kancellári hivatali miniszter tekintettel a keletnémet menekültek egyre növekvő számára, felszólította az NDK vezetőségét, ne szigetelje el önmagát saját államában."

Az Ikarus és a Csepel Autógyár egyeztető tárgyalása az Ipari Minisztériumban

1989. április 10., hétfő - Hétfőn még a déli órákban is
folytatódtak az Ikarus és a Csepel Autógyár vezetői közötti
árvitáról az egyeztető tárgyalások az Ipari Minisztériumban.

    Semsey András, az Ikarus vezérigazgatója a tárgyalások
szünetében az MTI munkatársának elmondta: legnagyobb szállítójuknak,
a Csepel Autónak 10 százalékos áremelési követelése van a
buszalvázakra, mivel kooperációs partnereik is jelentősen és
folyamatosan emelik áraikat. Az Ikarus viszont ennek az igénynek
csak egy töredékét tudja elfogadni, mert szocialista exportra szánt
autóbuszainak árát jóval kisebb mértékben képes emelni: az NDK-ba és
Lengyelországba gyártott buszokét 6 százalékkal, a szovjet piacra
kerülőkét pedig csak 1,5-2 százalékkal növelte. Márpedig az első
félévben partnereiknek több mint 5 ezer buszt exportálnak; a Csepel
Autótól havonta egymilliárd forint értékű alvázt kapnak, s a
tervezett áremelési követelés minden hónapban 100 millió forintot
jelentene.

    A tárgyalásokon keresik annak a lehetőségét, hogy a terheket a
partnerek miként tudnák megosztani legalább az első félév végéig,
hogy a munka ne álljon hosszabb ideig.

    Jelenleg az Ikarus valamennyi üzemében áll a munka, a
termeléskiesés naponta 105 millió forintot jelent. (MTI)


1989. április 10., hétfő 13:28


Vissza » A hírhez kapcsolódik »

Partnereink
Dokumentumok
SZER-hallgató telefonja:

"Jónapot kivánok. Elég régen foglalkoztat a kivándorlás gondolata és egy olyan rendkivűli lehetőség adódott az életemben, hogy kijuthatok Ausztráliába. Az a kérdésem,hogy ha már ott vagyok kaphatok-e letelepedési engedélyt, vagy esetleg leszállhatok-e a repülőgépről Kanadában?, hogy ott kapjak egy engedélyt, vagy egy ideiglenes tartózkodási engedélyt, máig onnan elintézem a kivándorlásomat, vagy vissza kell jönnöm Európáig?Köszönöm."
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA

Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)

Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
mti.hu Impresszum
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fentartva.
WEB11BUD