|
|
|
|
Autó-sorszámok (1. rész)
|
1989. július 26., szerda Trabant Limousin Hycomat Budapest 632 Trabant Combi Hycomat Budapest 71 Trabant Limousin Speciál Budapest 20074 Debrecen 16498 Győr 15467 Trabant Combi Budapest 7832 Debrecen 5743 Győr 4714 Wartburg Standard Budapest 4625 Debrecen 3176 Győr 2993 Wartburg Special Budapest 6078 Debrecen 4616 Győr 4170 Wartburg Special tolótetős Budapest 17381 Wartburg Tourist Budapest 4842 Debrecen 2780 Győr 2049 Skoda 105 S Budapest 12889 Debrecen 9632 Győr 9636 Skoda 120 L Budapest 32889 Debrecen 18901 Győr 21932 Lada 1200 Budapest 49960 Debrecen 35921 Győr 17830 Lada 1300 S Budapest 24470 Debrecen 19407 Győr 10037 Lada Szamara Budapest 6511 Debrecen 4727 Győr 3222 Lada 1500 Budapest 18702 Debrecen 15183 Győr 6170 Lada Combi Budapest 1914 Debrecen 1051 Győr 829 Lada Niva - 1155 (folyt. köv.)
1989. július 26., szerda 16:14
|
Vissza »
|
|
Autó-sorszámok (2. rész)
|
Polski Fiat 126 E Budapest 6527 Debrecen 4072 Győr 4021 Dacia Limousin Budapest 24349 Debrecen 14764 Győr 14145 Dacia Combi Budapest 9666 Debrecen 5490 Győr 4257 Dacia TLX Budapest 14667 Debrecen 8452 Győr 8030 Zastava - 20538 Opel Kadett - 1133 Volkswagen Golf - 703 Volga Limousin - 1752 Volga Combi - 1785 Maruti - 675 FSO 1500 Győr 30 (MTI)
1989. július 26., szerda 16:18
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|