|
|
|
|
BKV-sajtótájékoztató (2. rész)
|
Újdonság az is, hogy minden hónapban váltható félhavi bérlet. A tarifamódosítással egy időben a helyszínen vagy a 30 napon belül rendezett bírság összege 100 forintról 200 forintra emelkedik. Ha valaki egy hónap után sem fizet, további 500 forintot kell fizetnie. A jelenlegi két- és három forintos villamos- és autóbuszjegyek június 30-áig érvényesek lesznek, az utazásoknál azonban az új viteldíjnak megfelelő mennyiségű jegyet kell érvényesíteni. Az új jegyek egyébként külsőleg is különböznek a régitől: a számkocka pirossal lesz nyomtatva. Elsőként a metróállomások pénztárainál kapható majd február elejétől. A jelenleg használt villamos- és autóbusz-bérletszelvények februárra és márciusra még a régi árjelzéssel készültek, de már az új összeget kell értük fizetni. A szabadáras kategóriában működő Siklón február 13-tól a felnőtt jegy 15 , a gyermekjegy pedig 10 forintba került. A János hegyi libegőn 20 forintért lehet utazni. Zahumenszky József hangsúlyozta, hogy a jegyellenőrök - legalábbis a kezdeti időszakban - csak figyelmeztetik az utasokat az új rend megtartására. Akiknél azonban semmiféle bérlet vagy jegy nincs, azoknak már a megemelt összegű pótdíjat kell fizetniük. A vezérigazgató az idei fejlesztési tervek között említette egy új autóbuszjárat indítását a XX. kerületben az Arany János utcai lakótelepre. A belvárosban tavaly indított 15/A jelzésű autóbusz módosított útvonalon, a Báthori utca érintésével közlekedik majd. A Budai Várban az első negyedévben állítják forgalomba a Volkswagen és az Ikarus együttműködésével készült 16 kisbuszt. Fontos cél a párhuzamosan közlekedő autóbusz- és villamosjáratok megszüntetése. A Lenin körúti tömegközlekedés további ésszerűsítése érdekében tervezik az autóbuszközlekedés teljes megszüntetését a körút zsúfolt forgalmú pesti, illetve észak-budai szakaszán. Szólt arról is, hogy a kelet-nyugati metróvonal Keleti pályaudvar és Népstadion, valamint Deák tér és Moszkva tér közötti szakaszán folytatódik a pályafelújítás. A Budapesti Közlekedési Vállalat legfontosabb célja járművei műszaki színvonalának szinten tartása. Ennek érdekében az idén jórészt a leselejtezett járművek pótlására több mint 400 új autóbuszt és 24 új trolibuszt állítanak forgalomba. (MTI)
1989. január 13., péntek 15:18
|
Vissza »
Folytatásokkal »
A hírhez kapcsolódik »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MTV2 nézői telefonok
"- Lukács Juli SZolnok 42-224: Kéri Kudlik Júliát, hogy hivja őt vissza. Már nagyon régóta szeretne játszani, de sosem sikerül, ilyenkor mindig sir. Legalább egyszer hivja vissza Kudlik Júlia.
- Manek Sarolta Miskolc: Javaslata lenne a bemondóknak a bemutatásakor a képernyőn. A képernyő közepén állandóan az a ronda lámpa szerepel, kiszoritva onnan a bemondónőket, hol jobbra, hol balra. Javaslata, hogy szolidabb kivitelű, karcsú dekorációt kéne tenni helyette, mert igy a lámpa érvényesül a szép bemondónők helyett. Ha lehet, ezt változtassák meg.
- Tóberki Sándorné 645-216 nyugdíjas: Már három hónapja hiába hivja a játékot, pedig nagyon szeretne játszani. Állandóan csak a vidékiek játszanak, meg a 8 - 9 éves kisgyerekek. Ez is bunda, vagy a nyugdíjasnak már ez sem jár?"
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|
|
|
|
Az oldalon olvasható MTI hírek a Magyar Távirati Iroda korabeli, napi 250-300 hírből álló teljes napi kiadásaiból származnak. A fotóválogatás alapja az MTI napi 1000 darabból álló negatív állománya. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1 § (2) p) pontja és 84/A §-a alapján törvényi védelem alá tartoznak. Tilos azokat akár eredeti, akár átírt formában bármilyen médiumban közölni, sugározni vagy továbbadni, részben vagy egészben számítógépen tárolni - a személyes és nem kereskedelmi felhasználás eseteinek kivételével. (Az adatbázis-azonosítót az MTI belső szerkesztőségi rendszere tartalmazza.)
Az MTI előzetes engedélye nélkül tilos az MTI honlapjaira mutató, valamint az oldalak belső tartalmához vezető link elhelyezése.
|
|
|
|
|