|
|
|
|
Pirovano nyerte az első futamot (1. rész)
|
1989. március 27. hétfő (tud) - Ahogy az már lenni szokott a superbike világában, az olasz Fabrizio Pirovano Yamahájával - csaknem 200 km-es óránkénti sebességnél - egy keréken száguldott át a célvonalon, igy ünnepelve világbajnoki futamgyőzelmét az angliai Donington Parkban, Derby városa mellett. A világbajnokság idénynyitója meglehetősen viharos volt, hiszen a Sport Marketing Company visszalépett a versenyek szponzorálásától és igy váratlan helyzet elé állitotta a versenysorozat második futamának szervezőit, igy az Idegenforgalmi Propaganda és Kiadó Vállalatot is. A F.I.M. (Nemzetközi Motorsport Szövetség) azonban dicséretes rugalmassággal reagált, átvállalta a versenyzők utaztatási költségét, ami az angliai futamra több mint 120 ezer svájci frank. (Arról hétfőn késő délután még folytak a tárgyalások, hogy az április 30-i magyar futam esetében ki fizesse a versenyzők utiköltségét, mert az SMC visszalépésével minden jog visszaszállt a rendezőkre, ez esetben az IPV-re is.) Az amerikai világbajnokra, Fred Merkelre rossz napok járnak, mert bár az első futamban másodikként jött el a rajtvonaltól, csak a negyedik lett a 30. kör végén. Mégpedig jókora szerencsével, hiszen a francia Roche Ducatija az első kör végén fölmondta a szolgálatot, a verseny bombameglepetését szállitó fiatal ,,csodagyerek,,, a 14 körön át vezető olasz Falappa pedig elesett. Az első futam végeredménye: 1. Fabrizio Pirovano (olasz, Yamaha) 37.14:42 2. Roger Burnett (angol, Honda) 2.68 mp hátrány 3. Terry Rymer (angol, Yamaha) 5.36 mp hátrány 4. Fred Merkel (amerikai, Honda) 11.98 mp hátrány 5. Thierry Crie (francia, Suzuki) 12.62 mp hátrány (folyt.köv.)
1989. március 27., hétfő 16:18
|
Vissza »
|
|
Pirovano nyerte az első futamot (2. rész)
|
A vb második futama a papirformának megfelelően indult, mert az előző futam győztese, Fabricio Pirovano állt az élre. A 7. körben azonban az olasz Giancarlo Falappa bizonyitotta hogy nem véletlenül motorozott olyan jól az előző versenyen, hiszen átvette a vezetést és győzött. Pirovano az utolsó előtti körig ,,ragadni,, tudott rá, de ekkor óriási balszerencséjére elcsuszott. A második futam végeredménye: 1. Giancarlo Falappa (olasz, Bimota Yamaha) 37:17.1 p 2. Terry Rayner (angol, Yamaha) 0.07 mp hátrány 3. Roger Burtt (angol, Honda) 8.81 mp hátrány 4. Steve Hislop (angol, Honda) 15.18 mp hátrány 5. Anders Andersson (svéd, Yamaha) 17.67 mp hátrány A versenyt követően Josef H. Zegwaard a gyorsasági motoros bizottság finn elöke nyilatkozott: - Meglepett, hogy a világbajnoki sorozat szponzorálását üzleti alapon elvállaló Sport Marketing Company visszalépett. Igy váratlanul nehéz, de nem kilátástalan helyzetbe került a vb. Tisztában vagyok azzal, hogy a magyarországi futam rendezőinek április 30-ig nagyon rövid idő áll rendelkezésükre. A Nemzetközi Motorsport Szövetség feltett szándéka, hogy mindenképpen ,,életben tartja,, a superbike világbajnokságot, igy szinte biztos, hogy átvállalja az utazási költségeket. Mint ismeretes, a superbike világbajnokság következő erőpróbája április 30-án a Hungaroringen lesz.+++
1989. március 27., hétfő 18:45
|
Vissza »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZER-hallgató telefonja:
"A Szabad Demokraták Szövetsége miskolci csoportja minden hétfői napon 17 órától összejövetelt tart a miskolci egyetemi város 75-ös épületében, a Nagy László Kör "Hivatalos hazugságok" cimü rendezvényére meghivott SZDSZ előadók, Szabó Miklós, ifj Rajk László, Németh Sándor, Iványi Gábor, Vásárhelyi Júlia, Eörsi István, Miskolc egyetemi város, 75-ös épület, 22-es előadó terem 89. március 30. 18 óra... /VALAMIT MÉG FÖLHADAR/"
|
|
|
|
890616 – EGY NAP ANATÓMIÁJA
Az 1956-os Intézet új internetes tartalomszolgáltatása Nagy Imre és társai újratemetésének napjáról. Szerkesztette: Rainer M. János és Topits Judit.
|
|
|
|